1
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Light Mode
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Mitsu smile или един обикновен Еклипс
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Автор Отговор
BikerBoyy
сряда 13 ноември 2019 - 17:47:29
Регистриран потребител #9440
съобщения: 18
Току що видях, че точно преди 1 година и 1 час съм се рег-нал във форума и реших, че вече е време да се наканя да пусна темичка...

Казвам се Димитър и карам вече почти четири години моята първа кола
Mitsubishi Eclipse 1 generation
Колата я купих съвсем случайно, без даже да проуча модела(голяма грешка ) По принцип се бях спрял на Тойота Селика Т18, но така и не намерих читава. Случайно видях тази и на следващия ден беше моя хаха

Малко повече за модела:
Еклипс се ражда в кооперация между Крайслер и Митсубиши. Абриевиатурата е DSM или Diamond Star Motors.
Произвеждат се само в Америка, но всички части са японски.
Първа ген. се предлага в няколко варианта -
Base - 1.8 SOHC 90к.с.
GS - 2.0 DOHC 150к.с.
GS-T 2.0 Turbo 195к.с.
GSX 2.0 Turbo AWD 195к.с.

Стига с историята на ДСМ, нека разкажа и за моята:
Когато я взех се оказа, че 110% от най-често срещаните проблеми присъстват при мен - явно и за това беше на примамлива цена... хахах Взех я и малко по малко взех да я стягам. Правих основен ребуилд на мотора и всякакви дреболии, които изкачаха едно след друго.
Качвам първите снимки, които направих:







Утре следва продължение, че за днес работния ден приключи...

Най-отгоре
Chris
неделя 17 ноември 2019 - 11:46:39
Регистриран потребител #1
съобщения: 3995
Оооо... Давай развитието, че тук ще е много интересноо

Най-отгоре
BikerBoyy
понеделник 18 ноември 2019 - 17:26:59
Регистриран потребител #9440
съобщения: 18
Chris написа ...

Оооо... Давай развитието, че тук ще е много интересноо

Почвам, пък дали ще е интересно.. нядавам се

Още със взимането имах да свърша най-неотложната задача - нови джанти. Понеже като я взех, бях с 3 еднакви и четвърта пристъргана от мерцедес - 5х112 на 5х114,3 хахах Нямах бюджет и намерих оригинални от друг модел Мицу, железарки с не лоши тасове.



Ще разказвам малко по-съкратената версия, че снимки има купища - да не отегчавам публиката...

Забававен момент бе когато отидох в емкомплект да ми сменят меката връзка.
-Вдигай, вдигай да видим ся колко ръжда има... ахахах
-Ооо да, кой знае, сигурно ще трябва да метем после... ахахах
- авввеее твва шо няма ръжда...
- миии...
А аз кротко наблюдавам отстрани и се подсмихвам на майсторчетата.
Единия идва при мен и ми вика, аз имах селика Т18 и цялата беше изгнила отдолу...
хахах -И аз търсих такава без ръжда, но уви...

След това за няма и шест месеца два пъти ме блъскаха, и ето го и резултата:











С малко изЧукване и една врата спасих положението. Пари за боя няма и си карам така:



Доскуча ми да карам така и смених малко стайлинга


и халогените "пожълтяха"

И докато бях още да вълна стикербомбевритинг:
Малко единични налепах...





Време за малко ъпгрейд на спирачките - двубутални от Галант.
Тук естествено са готови за монтаж, иначе ги взех блокирали и ръждясали на г*з...

И с нови, по-големи дискове



Сложих и хАмериканските мигачи, които един приятел ми подари(по-редки са и от оригинална М-кова броня за 36-ца )



Тука пак реших леко да закърпя положението, че 2-годишната ръжда от удара не ме кефеше вече... пак е грозно, но не бие толкова на очи хахаха.

Иии още стикери, преди:

След:








Малко на "гизме" да ни видят...




Презкачам доста неща, които съм правил и доста снимки, но мисля, че няма и смисъл да спамя толкова....
Утре ще продължа с малко по-интересни кадри.




Най-отгоре
Grizzly_2344
вторник 19 ноември 2019 - 15:00:43
Регистриран потребител #8865
съобщения: 20
Митак, интересна история на автомобила.
Често се случва така, искаш едно, попадаш на друго и се влюбваш. Аз бях в търсене на неизгнила Джета мк2, намерих, купиха я под носа ми, и тогава изпадна малкия Пежак
А тоя удар от дясната страна много гаден бе :/ Добре, че не е кривнал гредата много, врати се намират макар и трудно.
Успех с темата и ни дръж в течение със Затъмнението
Най-отгоре
BikerBoyy
вторник 19 ноември 2019 - 17:48:29
Регистриран потребител #9440
съобщения: 18
Ами аз всъщност си имам второ купе за части...





Иначе и аз много се притеснявах, че колонката ще е много зле, добрата новина беше, че няма усуквания, изчукване + малко кит, всичко си дойде на място.

Хайде да продължавам с обещаното включване с по-интересните хууд неща...

Имах голям мерак за един лип за задната броня, който е оригинал Немско производство за модела..

Намерих си цяла броня с лип, само трябваше да го сваля, боядисам и монтирам - близо 2г... ахахах



Забележете, цвета ми го правиха с апарат... "гаранция, вика... спектрометъра е мн точен..."



И така, запознах се и с Крис, уреди ме със стикерче, та реших че е време да задълбая в хууд-а, буквално... няма са излагаме я хахах



Един капак за 3.56лв от мегапръц и имаме поле за изява

Също така забравих да спомена, че и добавка за предната броня си намерих... позамяза на кола - но нея нямам намерения да я боядисвим, вижда се на горната снимка.

Иии:





Станахме истински японки с мицу.

На италианееец ли ми се правиш... https://www.vbox7.com/play:1d3181107d&pos=pool_51
hahah


МОМО-то също са го слагали оригинално в по-високото ниво на оборудване по Немско
Иска си реставрация малко...










За ся толкоз,
Утре пак


Най-отгоре
BikerBoyy
вторник 26 ноември 2019 - 14:20:23
Регистриран потребител #9440
съобщения: 18
Воланчето стана добре, доволен останах от резултата(до сега не бях реновирал волан). После дойде проблема, че нямам фланец за него. Търсих месеци наред под дърво и камък, и нищо... Намерих един турски фланец, който не беше мн добре, но ставаше. Пуснах фланеца, с който купих волана(за бенц w124) и още на следващия ден ми писа човек, който твърдо беше решил, че иска не само фланеца, ами комплект - с волана. Дърпах се аз, дърпах, но сумата която той ми предложи ме изкуши... Казах си: - Баа го, тоз волан 4 месеца не моа го слоа, е па са и не ма кефи как стои с тоз "рязан" фланец, не му е писано... Продавам!
По същото време получих и колендия си подарък, малко подрани,





но му отредих място под елхата, няма начин///



Ее не се събраха баш "под елхата" ама...
ЕВО 8 оригинален Енкей 17х8 на ЕТ38

Ама все пак си е зима, та сме на железарките хаха


Ето го и монтиран волата, карах го точно 2 дни...


Веднага след него, дойде и новия. Atiwe Cosmo Indianapolis Typ 42. Якото беше, че е от еклипс и същевременно ултра рядък. И той искаше реставрация, но този път реших да го дам на професионалисти. (това е преди)



"след" малко по-късно...


[ Редактирано вторник 26 ноември 2019 - 14:23:10 ]
Най-отгоре
BikerBoyy
сряда 11 декември 2019 - 16:54:04
Регистриран потребител #9440
съобщения: 18
И ето как стана "след"
боя, този път професионална




Това беше преди да наредя корите под волана.
А тук вече всичко е събрано:









Дотук с интериора... и с колата като цяло.
Дни след като събрах всичко и вече нямаше почти нищо за човъркане, тръгнах с жената за Русе, почти бях стигнал, но скъсах ремък и мотора стана на "салата"...
Това се случи точно около Гергьов ден, а сега малко ретроспекция:




Предпролетно си поръчах една разпънка, която за жалост не пасна... и се наложи да я продам.
Но друго ме глождеше повече, кога ще се позатопли, че да изпляскам новите джантоци иии...











Взех им нови гуменки и успях да ги сложа за Джап фест: Трак дей 22-23 март

След като неуспешно се борих няколко месеця със сълзене от един от маркучите към радиатора, се престраших да си поръчам силиконки от Алито... бай the way очудващо добро качество и здравина, еваларка на жълтурковците.















Дойдоха си пълен комплект, за радиатора, за парното и за дросела. Много добре стана.
За жалост, след като вече нямаше на къде да избива налягането, ми се спука радиатора... Тъй де, все пак е 26-годишен



Най-отгоре
 

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 15
Регистрирани: 0
На тази странница: 2
Регистрирани: 1810, най-новият: Zombiehunter
Търси HOODRIDE-BG