HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Light Mode |
|
<< Предишна тема | Следваща тема >> |
Mitsubishi Eclipse 1993 [Мици] |
Отиди на страница «1 2 | |
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
|
Автор | Отговор | ||
Tony |
| ||
![]() Регистриран потребител #4 съобщения: 2853 | Браво! Ей това е описание на проект. А и е супер интересен. А пък и накъде има да се развива..... висете отпуснато | ||
Най-отгоре | | ||
BikerBoyy |
| ||
![]() Регистриран потребител #9440 съобщения: 28 | Tony написа ... Браво! Ей това е описание на проект. А и е супер интересен. А пък и накъде има да се развива..... Мерси много! ![]() Тея дни нещо се вдъхнових малко да ъпна темата, че не съм качвал нищо отдавна. Ще се върна малко назад, със снимки от миналото лято, преди да сложа червения капак. Надъхах се да си полирам капака, че от тея гадни безконтактни беше станал на д*пе. Ето и ефекта. ![]() ![]() ![]() ![]() Полирах и останалата часто от колата отгоре отгоре, останах доволен от резултата. След това реших да пробвам и със стоповете какво ще стане. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Единия вече бях го изтъркал, преди да се сетя да снимам първо. Стана за не повече от 20-30мин търкане на ръка, с няква смотана паста хахаха. И както ме пита един авер, не - стоповете не са търкани предварително на водна, така си изглеждаха... ![]() Месец след като ребилднах мотора ми текна водната помпа (която никога не съм сменял откакто имам колата ![]() Поръчах Айсин, такива са слагали оригинално. ![]() ![]() ![]() Разходихме я и на Jap Fest 2k19, запознах се и с Дидо от Zpoint Varna - голям пич. А километрите весело продължат да си се навъртат... ![]() ![]() ![]() За сега толкова, скоро ще ъпна още доста снимки. ![]() [ Редактирано вторник 17 ноември 2020 - 17:29:52 ] | ||
Най-отгоре | | ||
BikerBoyy |
| ||
![]() Регистриран потребител #9440 съобщения: 28 | Та до къде бях стигнал... Аа да, задната броня искаше да пада и се наложи да я закрепя:![]() ![]() ![]() Свалих я, но докато я залепя и да изсъхне "качествено" лепилото мина има няма месец. Джитках си я така и даже си ме кефеше. ![]() ![]() ![]() ![]() А тук е абсолютно Франки, със железарки отпред и без броня отзад. ![]() ![]() Взех си едни реглажни ексцентрични болтове за кембър отпред, че имах едни леки притеснения - положителен кембър и бързо износващи се външни бордове на летните гуми. Сложих ги, но се оказа че им липсват специалните шайби и видимо ефект нямаше. В крайна сметка получих шайби чак това лято и ги монтирах. Резултата не е впечатляващ - Минус 0.5~6 гр. кембър, но в управлението се усеща леко подобрение. ![]() Подготовка на железарките за зимния сезон. ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Най-отгоре | | ||
BikerBoyy |
| ||
![]() Регистриран потребител #9440 съобщения: 28 | И точно преди да монтирам вече готовата задна броня, едно заблудено тинейджърче ми създаде допълнителна работа. Нелепа ситуация - тъкмо си паркирам колата и ще слизам, и в този момент виждам как една Витара захожда да паркира пред мен. В един момент установих, че не ме вижда и надух клалсона. Той все пак спря, чак след като ми се качи на капака... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Щетите са почти никакви, крив капак, стчупена пластмаса на фара и централната бленда. Оправих ги набързо. Преминаваме към заветното монтиране на бронята хахх. ![]() ![]() ![]() Навън е кучи студ и човек какво друго да прави, освен да си го търка вкъщи. ХАХА Малко преди/след: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Смених и капака на агренажа, че моя беше леко пукнат и не много добре боядисан. ![]() ![]() ![]() разни ![]() ![]() Пуснах и инсталация за полираните светлини малко по-горе, че заводско няма и ги сложих и тях. Бялата стана 3та лампа за задна, а червената - 3ти стоп. Всеки би се зачудил защо слагам 3ти стоп долу, в бронята като тя вече си има на крилото. Да ама не - оказа се, че заводски 3ти стоп са монтирали само на турбо версиите и на "фейсовите" за немския пазар. А това червено нещо в спойлера се оказа прост светлоотразител... ![]() ![]() ![]() ![]() Все пак съм доволен от резултата. Дойде и Март месец, карантината ни налегна и е време за нови надомни задачки ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Докато аз си пръсках рамената на чистачките, пластмастки и ламаринки, жена ми изяви желание да ми помага и полира пластмасите около фаровете. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Нямам снимки преди да са полирани, но тя се справи повече от чудесно, нищо че и е за първи път. ![]() ![]() ![]() ![]() За днес приключвам с монтираните летни, че ми писна от тея железарки... ![]() ![]() Следва продължение! ![]() | ||
Най-отгоре | | ||
Chris |
| ||
![]() Регистриран потребител #1 съобщения: 4005 | Браво на жената! Добре се е справила! Джантите пръскат! Ако добавиш и някой фланцец отзад ще заспят ![]() ![]() | ||
Най-отгоре | | ||
BikerBoyy |
| ||
![]() Регистриран потребител #9440 съобщения: 28 | Дам, често изявява желание да ми помагна или да ми прави компания докато си човъркам. ![]() За жалост фланци без раздуване на калници няма как да сложа, тествано е с 4 човека и багаж, на кофти асфалт опират... Виж, на железарките обаче едни 15-20мм ще им "лепнат" хахах. Скоро като добавя още снимки, ще се разбере идеята на проекта, а надявам се и скоро да се осъществи, че нямам търпение вече хах, но всичко по реда си! ![]() ![]() | ||
Най-отгоре | | ||
BikerBoyy |
| ||
![]() Регистриран потребител #9440 съобщения: 28 | Малко да ви подразня с 3-4 снимчици... ![]() Бях си подготвил една конфигурация, която доооста се забави заради усилвателя. Беше на ремонт повече от половин година докато успеят да отранят проблема му.След като си го получих обратно започнах монтажа. ![]() ![]() Всичко е щателно почистено и монтирано. ![]() ![]() ![]() ![]() Доволен съм от резултата като за нискобюджетен вариант. 2х30W RMS нискочестотни български 2х80W RMS елипси Sony Xplod усилвател Magnat Century Colours 4000 - 4-channel x 55W RMS при 4Ω На предна линия останаха във вратите Сони колонки, които се захранват от ЦД-то. Единствено съм махнал ОЕМ говорителите от таблото и там сега няма нищо. Не съм намерил подходящи. Най-важното за мен бе да не променям обема на багажника, което и успях да постигна без туба. Разбира се, баса не е толкова силен, но аз така или иначе държа на качеството, а не на силата. Докато бях на тема "жички" си направих и диагностика за компа.Evo Scan и кабел, някой др резистор и диод, и Воала: ![]() ![]() To be continued... ![]() | ||
Най-отгоре | | ||
DorkstaR |
| ||
![]() Регистриран потребител #78 съобщения: 2498 | Супер е! И джантата е ТОП! ![]() Driving definitions: Understeer is when you hit the wall with the front of the car and Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and Torque is how far you take the wall with you. | ||
Най-отгоре | | ||
BikerBoyy |
| ||
![]() Регистриран потребител #9440 съобщения: 28 | Тенкс. ![]() | ||
Най-отгоре | | ||
BikerBoyy |
| ||
![]() Регистриран потребител #9440 съобщения: 28 | Ето още някоя др с джантите:![]() ![]() Докато прекарвах силовия кабел за амп-а видях, че помпата на съединителя е тръгнала да си ходи... ![]() Взех тази от донора, че ми се стори като нова. Също беше дошло време и за обслужване на спирачките: -нови сп. маркучи за отпред -нови накладки и на 4те колела -нова течност в цялата система -нови задни апарати -освежаване на боята на съпортите отпред и изцяло боядисване на задните апарати. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Done! Спирачки: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Единственото, което не успях да направя, бе жилото на ръчната. Беше яко блокирало и трябваше да се купува ново. Но това в продължението на темата. ![]() ![]() ![]() Хайде за ся тва. ![]() | ||
Най-отгоре | | ||
Отиди на страница «1 2 | |
Powered by e107 Forum System