1 2 3 4 5 6
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Casual mode
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Astra G Steath Micro Sporty Camper
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked
Автор Отговор
Stuyo
сряда 11 юли 2018 - 11:49:59
Регистриран потребител #9030
съобщения: 3
Здравейте!
Понеже следя форума от известно време, реших че може би и моят проект има място тук. Ще е нещо като съкратен разказ за една почти 3 годишна история, изпълнена с много промени.

Първо малко предистория - след като крайно ненадеждният ми Аутбек ме изостави в Гърция, се наложи да си купя в нов автомобил. А имах доста планове за него - предимно да мога да спя вътре, но в един момент да го вдигна нагоре, да сложа шнорхел, лепенки, лебедка, офроуд светлини, може би булбар, но уви...

Та след известно чакане по стечение на обстоятелствата си купих от работа евтино служебен автомобил на старо - Астра Г Класик, 2008, 1.7 CDTI. Не е кой знае какво, но е поддържан автомобил, 7 годишен и на реални километри. Сега като гледам снимката, още първата седмица като съм го взел съм почнал с модификациите - огледа в цвета на купето, черни колонки с карбоново фолио, хубави греди и най-евтинитие възможни тасове:


И след почти 3 години, ето до къде стигнах:




Интериорът в момента е така:






И в крайна сметка преди седмица все пак я конвертирах в нещо, годно за спане (става и за двама човека, доста широко се оказа):









Конверсията става за под 10 минути и използвам всички части от купето, няма нужда нищо да оставям вкъщи. Пейката се откача, задната кора се подлага под нея и става равно:



Понеже подлакътникът все пак трябва да се маха и трябва да е бързо, се наложиха радикални мерки:



Имам намерение да продъклжа темата, най-вероятно в хронологичен ред. Ще пускам по някоя друга ключова снимка кое след кое беше променено, за 3 години доста неща се случиха, а снимковия материал е огромен. Все още има неща, които даже не съм качил и трябва да намеря къде са снимките.

Общо взето в началото идеята беше да влагам минимално пари в проекта (което беше ясно, че в последствие ще набъбне доста като сума). Основното спестяване идва от там, че всичко искам да си правя сам.

Ето и какво предстои да се случи живот и здраве:

1. Остана да доушия кожата на шофьорската седалка - сега само моята седалка не е луксозна
2. Покрив в различен цвят - още не съм решил какъв да е
3. Задна броня - трябва нещо да се случи с нея, може би евтин китайски дифузер
4. Ъпгрейд на спирачки - имам частите за по-големи отпред и за дискови отзад, но все не стигам да пребоядисам апаратите и да ги почвам
5. Ремапинг - нещо задължително, което така и не направих
6. Кожа и на тавана - все още се чудя каква точно да сложа
7. И понеже не обичам стоковия вид, въпреки че ОПЦ 2 пакета е за мен най-дорбата визия за този арвтомобил, постоянно правя планове за скандализиране на външния вид, но все още не съм измислил консистентна концепция
8. Евентуално задна реактивна щанга - доста подобрява стоковото окачване.
9. Сваляне - за сега не, защото ми е единствен автомобил и пътувам доста с него, но живот и здраве ако стане резервна кола бих се заиграл.

И бонус - клипче на ЛЕД контролера който сложих в купето (светлините ествествено могат и да се димират, гасят и т.н.):



Имам и бяла ЛЕД лента под кората на багажника, също с контролер, доста удобно за къпминг или просто за парти и пиене - снимки друг път



[ Редактирано понеделник 16 юли 2018 - 15:12:34 ]

Най-отгоре
dopereach
петък 13 юли 2018 - 00:00:35
Регистриран потребител #7846
съобщения: 766
Когато колелата са по-скъпи от колата, интересно кемпърче
Най-отгоре
Stuyo
петък 13 юли 2018 - 16:00:31
Регистриран потребител #9030
съобщения: 3
dopereach написа ...

Когато колелата са по-скъпи от колата, интересно кемпърче



Това е общоприетото правило, колелата да струват повече от колата.

Най-отгоре
Stuyo
понеделник 16 юли 2018 - 14:44:18
Регистриран потребител #9030
съобщения: 3
Миналата седмица пристигнаха новите ЛЕД крушки за фаровете за мъгла и новото знаме за задния прозорец. Ето малко снимки от уикенда:











И да започнем историята от някъде, първите ми опити за работа с кожа:







Купих и резервна конзола, имаше малко нужда от боя:



Подлакътник с допълнително зарядно / запалка (понеже отпред съм я заменил с УСБта):



Ледове на ключа за светлините:


Плазмени скали, врътки от VW и карбонова плоча на километража:





Горе долу по това време реших и да почна смяна на кожата в купето към малко по-нормален изглед. Започнах от подлакътника:







[ Редактирано понеделник 16 юли 2018 - 15:13:10 ]

Най-отгоре
 

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 10
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1664, най-новият: DareplTug
Търси HOODRIDE-BG