1
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Old School
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Opel Kadett E 1986 стенс рестраврация и още нещо
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Автор Отговор
Rusty97
петък 24 ноември 2017 - 10:20:50
Регистриран потребител #8824
съобщения: 4
Здравейте, колеги днес ще ви разкажа историята на моята кола.
Колата е започнала живота си през 86 година в Германия, карана е от много хора и през 2000г се озовава у дядо ми той я кара до 2007 година и от тогава до лятото на 2015 си стой в двора ни, дойде време да изкарам книжка, но семейството ми нямахме много пари тогава и баща ми реши да стегнем Кадетката в началото бях супер скиптичен за ней, мислех си момче на 18 не иска гроб от 86-та а мерц от 2004-та. Обаче след 2 седмици работа по колата започнах да я харесвам рових се в интернет за интересни неща и открих, че искам тази кола да има намръщен капак и това беше едно от първите неща направени по колата. След това открих че дядо ми е притежавал перфектните джанти за ней а именно BBS MAHLE 13"-ки колата я вкарахме за подготовка за боя и изпиране на на седалки мокети и т.н.
След време открих и добри гуми за джантите които бяха две 205/50/13 и две 205/60/13.
Най-отгоре
Rusty97
петък 24 ноември 2017 - 10:26:59
Регистриран потребител #8824
съобщения: 4
Една снимка преди и след боята, за съжаление тогава не снимах много








Най-отгоре
Blad3maz7eR
петък 24 ноември 2017 - 11:10:06
Регистриран потребител #8736
съобщения: 314
Супер... браво... следя... добре дошъл

Кораба майка вече е и във фейсбук @HoodrideFIRAT
Най-отгоре
Rusty97
петък 24 ноември 2017 - 11:29:07
Регистриран потребител #8824
съобщения: 4
Тогава не бях много навътре какво е стенс и такива неща но знаех как искам колата ми да се държи на пътя да е стабилна и всякакви такива работи, затова си поръчах спортни пружини ФК червени на приятната цена от 60лв ЧИСТО НОВИ. колата легна доволно държеше се добре на пътя и бях приятно изненадан колко много променят спортните пружини. След време един приятел сподели с мен, че имал нож от Венто и каза че ще ми го даде защото много исках нож на предната броня, и така колата се сдоби с нож който в последствие миналата зима стана за подпалка в сервиза ни През лятото на 2016 колата се сдоби с ново ЛСД табло от ГСИ нови огледала и задни прозорци от Деу Нексия, също така с нови джанти 13-ки 8/9ж разширени железарки с полусликове Дънлоп. който успях да покарам само седмица през 2016-та. Малко преди края на лятото с колата претърпях ПТП блъсна ме една Зафира А която не спря на стоп и така. През ноември 2016 вече бях започнал да навлизам в темата за стенса и тез неща знаех вече че искам койлове и брутален фитмънт. Дойде декември и колата се счупи два биелни лагера бяха спекли заради мен не бях доливал масло последните 1000км и колата влезе в бокса започнаха се проучвания за смяна на мотора намерих доста предложения но не бяха по мой вкус затова сложих пак същия мотор купен от морга за 100лв смених го и продължих да си карам и да си свиркам. Януари месец си счупих предния прозорец с чистачката и реших, че това е началото на стенса за мен прибрах колата и се започна с всякакви подобрения, цялостно изкърпване, слагане на нов салон(рекаро с подгрев), промяна на интериорните пастмаси от сиви в черни, купих нова врата, нови ел.фарове, купих пълен ГСИ пакет + стопове ГСИ, разбрах вече как да си направя койловете купих нужните материали, купих също така и раздувки за отзад от WideNation, нов прозорец, два фланеца по 5мм за отзад, и частично боядисване на всички детайли. Докато се усетя вече беше май 2017 колко бързо минават 5 месеца нали?? Идваха баловете хах забавно но факт за две години у мен колата кара двама баладжии надявам се и 2018 да има някой да закарам. Юни месец реших че 13-ките и малеят затова купих 16-ки от Рено пак железни които се разшириха на 8ж предни и 10.5ж задни, купих и гуми знаех че отзад ще иска голям стреч иначе ще опира затова купих 4 гуми 205/45/16. Стана август вече почти бях с пълен ГСИ пакет бяха ми останали само праговете, но и до днес не са сложени защото мислех че ще изглеждат грозно с раздувките. Карах колата до 1 ноември развите в дъно на койловете и реших, че вече е време да я вдигна за зимата ужас нали? След седмица някъде забелязах че колата чде гумите отвътре и реших че тези гуми са идеални за бърнаут ОПА ЗАБРАВИХ ДА СПОМЕНА ЧЕ КОЛАТА Е 1.3 КАРБУРАТОР С ГАЗ ОКОЛО 60 конски сили хаха забавно нали кола 60 коня прави бърнаут с 16-ки е успя за няколко секунди около 10 въртя и после запали съединителя. Първо исках да го сменя но в магазина ми обявиха цена от 150лв. Бях се решил че щом ще сменям съединител ще направя и пълна ревизия на мотора за да се спре с това масло веднъж и завинаги обаче проблем вси1ки части който ми трябваха излизаха от 500лв. и тогава дойде пределния момент колата се спря и започнаха да се купуват части за новия мотор който е C20XE винаги съм мечтаел за Кадет с C20XE същото така и искам колата за 2018 да се влачи по земята с огромен кембър и брутално широките джанти, имам нови шенкели заради по големите карета на XE-то защо не и нови койлове за 2018 купих спортни задни амортисьори от Астра J и нови пружини с твърдост 12кг на милиметър също така и нов мост защото кадетовия не подлежи на кембър плейтове взех от Вектра А боядисан и готов само чака да се сложи и така до ден днешен надявам се да ви хареса проекта от днес нататък ще допълвам темата със всяка една новина по колата както и с доста повече снимков материал. Ако може да предложите място в което да качвам снимките защото са доста.

[ Редактирано петък 24 ноември 2017 - 13:18:52 ]
Най-отгоре
Chris
неделя 26 ноември 2017 - 21:27:17
Регистриран потребител #1
съобщения: 3994
Добре дошъл при нас! Направил си страхотна кола, ще следим с интерес! Снимките качвай тук, няма нужда всички - показвай ни най-интересните. Сигурен съм че не са мялко.

Поздрави!

Най-отгоре
Rusty97
сряда 13 декември 2017 - 10:40:18
Регистриран потребител #8824
съобщения: 4
Здравейте, малко напредък към темата взех скорости, макферсони със спирачни апарти и дискове сега остана само ХЕ да намеря и съм готов за смяна днес също така пристигна и едно доста широко пластмасово приятелче за задницата на кадета която се очертава да бъде широкааа.
Най-отгоре
 

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 7
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1810, най-новият: Zombiehunter
Търси HOODRIDE-BG