1
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Light Mode
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Mountain E36 (Torque to spec)
Отиди на страница  «1 2 3 4 »
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Автор Отговор
DorkstaR
петък 28 април 2017 - 21:20:44
Регистриран потребител #78
съобщения: 2478
Хубава тема колега! Поздрави за мерака и старанието!! Супер е!


Driving definitions: Understeer is when you hit the wall with the front of the car and Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and Torque is how far you take the wall with you.
Най-отгоре
sajko
събота 06 май 2017 - 23:41:51
Регистриран потребител #8755
съобщения: 28
Много се радвам, че ви харесва.
Междувременно завърших профилактиката на алтернатора. Сдоби се с нови четки, два лагера и колектори:



Разглобих и изчистих стартера, който се оказа в учудващо добро здраве и за това само смазах на нужните места. Сложих гарнитура капак клапани и тази на масленото тяло, като всичко се стегна на съответните Nm.

Тази седмица ще сглобявам всмукателния колектор, който мина химическа вана за почистване заедно с капак клапани. Реших да махна фабричния oil catch или така нареченото CCV. Все още не е сдало багажа, но съм по-сигурен в работата на нов oil catch.

Също така ще гледам да сложа и големите спирачки, за които не би трябвало да се налага да сменям master cylinder и всичко трябва да е bolt on, но ще да видим.


[ Редактирано събота 06 май 2017 - 23:42:11 ]
Най-отгоре
sajko
петък 19 май 2017 - 00:29:05
Регистриран потребител #8755
съобщения: 28
Нещата малко се забавят, но пък с Димо успяхме да направим конверсията на големите спирачки от Е46 330, които са с 325мм диск спрямо стоковия 288мм. Конверсията включваше: апарати, преходници и дискове. Всичко си заспа сякаш е правено за Е36. Не изглеждат толкова големи в тези джанти, но апаратът минава на около сантиметър от джантата:




Ходът на педала се измести по-надолу и балансът на спирачното усилие се измести повече към предницата за това и в най-скоро време ще гледам да сложа и задни големи спирачки от Е46 325/328.
Най-отгоре
sajko
четвъртък 29 юни 2017 - 22:28:20
Регистриран потребител #8755
съобщения: 28
От доста време не съм спамил, въпреки че се правят разни неща. Скоро ще има снимки и резултати. Накупих маркучи, преходници и скоби за картерната вентилация. Чакам свещите да дойдат от далечните азиатски страни. Днес беше наковано феродо на съединителя и утре ще документирам.

С верните ми другари сменихме предните дискове и накладки. Дисковете са Brembo Max 325x25, а накладките са Meyle. Мед(Е)ната паста и греста за спирачки се надявам да ме пазят от скърцащи звуци.

Най-отгоре
sajko
четвъртък 06 юли 2017 - 21:55:44
Регистриран потребител #8755
съобщения: 28
Малко части ненадейно се озоваха в гаража, а именно:
- водна помпа с метални перки
- термостат
- семеринг колянов вал (задния)
- паразитна ролка за климатичния ремък (евентуално ще имам климатик )
- маслен и въздушен филтър
- масло Motul 6100 7л 10W40 (туй ненаситното само гълта, нищо не връща)
- антифриз
- гарнитура изпускатели
- датчик разпределителен вал всмукателен







И разбира се наковано новo феродо, от което първичният вал на кутията ще плаче


Най-отгоре
sajko
петък 07 юли 2017 - 17:37:51
Регистриран потребител #8755
съобщения: 28
Правеха се някакви проби тук Style 66 джанти от 5та серия Е39 8/9J ET20/26, гумите са 225/45 на 255/40 по спомен:







А тук пробвахме 9ката отпред:


Най-отгоре
sajko
понеделник 10 юли 2017 - 12:11:13
Регистриран потребител #8755
съобщения: 28
След нелеко търкане картерът свети. Тъй като BMW не се славят с читави гарнитури на картерите реших да използвам черен силикон за целта.




Заспа като у дома си на този етап. Всичко останало (уж) е готово и само чака заветния момент.





[ Редактирано вторник 11 юли 2017 - 21:20:59 ]
Най-отгоре
Zliq100
вторник 11 юли 2017 - 00:08:54
Регистриран потребител #6380
съобщения: 668
ООО даааааа
Най-отгоре
sajko
сряда 19 юли 2017 - 16:04:44
Регистриран потребител #8755
съобщения: 28
Едно малко инсталация имам, с него спА:




Иначе казано през изминалите дни удължавахме инсталация, Георги Ненков (виновника всичко да влезе и работи безпроблемно) ожени двете инсталации, изкара IS-ката, сложи B30-ката, като снощи навързахме инсталацията по целия мотор и направихме интейка да заспи като стоков.






Непредвидено се наложи да сменя предната част на кардана, заради заварен балансьор. Смени се и скоростния механизъм на кутията (избирач с държач на скоростния лост). Чакам 6-цилиндрово охлаждане на рейката, защото няма място отпред за 4-цилиндровото такова.

Мерих радиатор от 46ца с разширителен съд Мишимото и в идните седмици ще направя всичко възможно да влезе като у дома си заедно с ел.перка.
Най-отгоре
compact_
събота 22 юли 2017 - 00:13:29
Регистриран потребител #617
съобщения: 153
Ае палете го тоа бункер най-накрая . Сериозно, евала, така се прави. Не като 80% от суаповете, извършени с лопата. Чакаме развитие


Страницата ми - -линк-
Най-отгоре
Отиди на страница  «1 2 3 4 »  

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 7
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1808, най-новият: gemasdotn
Търси HOODRIDE-BG