1
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Old School
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
ВАЗ 2107 Red Storm
Отиди на страница  1 2 3 4 5 »
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Автор Отговор
Damadjan-Racing
петък 22 април 2016 - 23:36:10
Регистриран потребител #8694
съобщения: 32
Здравейте на всички най накрая реших да пусна и аз 1 тема на моята талига ваз 2107.Автомобила е производство 1989г.Закупих я преди 1 година от 1-ви собственик.Колата беше в задоволително състояние,но имаше много неща за дооправяне.Купих колата с идеята да не правя нищо по нея.След 2 месеца каране счупи клапан и от там се започна големия филм.Отворихме двигателя нови клапани напасване и гумички ново масло и продължих с карането.Започнах да я обслужвам ето и частите които смених по нея:Електронно запалване,Ремонтен комплект на задните спирачни апарати и нови накладки,каре на кардан,лагери и семеринги на полуоските,ключ за запалване,Нови свещи,кабели,ново динамо,секторна кутия,нови амортисьори MS,предни пружини от лада нива и двойна стабилизираща щанга и наклони .По задното окачване задна раздвижна щанга и двойни щанги пружини от vw т3 и за завършек завързана с колани.Спирачната система е предни и задни перфорирани дискове (задните от фиат 125п).Дълги шпилки и 20мм фланци.Диффа е 3.9 с ново масло и добавка.Цялото купе е изтъркано до метал минато с ръждопреобразувател вюрт след това BODY 999 грунд и запечатано с червена боя.Всичко това е направено за 6 месеца.От октомври месец колата пак е само по "купе".Двигателя се Rebuild-ваа наново.Забравих да спомена двигателя е 1600 верига.Целта ми е колата да стане надеждна и приятна за каране.Разполагам с доста ограничен бюджет.Не изцеждаме на 100% потенциала на мотора.По мотора:Отнет недоход нови бутала 21011 облекчени с малко "жокери"по тях,колянов вал 80мм.По главата: дялнати гнезда ,разширен порт клапани 45гр. шлайф и напасване,разпр. вал 272градуса,облекчен маховик 4.500кг,нов съединител и притискател и още няколко доработки които ще запазя в тайна.Изпускателната система засега ще е заводския колектор,защото немога да намеря 4-2-1, тръба ф50мм резонатор ф45 и крайно гърне Hand made....Карбуратора най-вероятно ще е единичен вебер 36/38мм.За по нататък съм замислил цялата ходова част да е с полиуретан нов шпер диференциал,може би и рейка от гоуф.Със сигурност пропускам много неща за които не мога да се сетя в момента

[ Редактирано събота 23 април 2016 - 00:23:55 ]
Най-отгоре
Damadjan-Racing
петък 22 април 2016 - 23:51:52
Регистриран потребител #8694
съобщения: 32
Малко снимков материал



[ Редактирано петък 22 април 2016 - 23:53:10 ]
Най-отгоре
Damadjan-Racing
събота 23 април 2016 - 00:27:13
Регистриран потребител #8694
съобщения: 32






Най-отгоре
Damadjan-Racing
събота 23 април 2016 - 00:29:29
Регистриран потребител #8694
съобщения: 32














Най-отгоре
Damadjan-Racing
събота 23 април 2016 - 00:32:21
Регистриран потребител #8694
съобщения: 32





















Най-отгоре
Damadjan-Racing
събота 23 април 2016 - 00:35:15
Регистриран потребител #8694
съобщения: 32




















Най-отгоре
Damadjan-Racing
събота 23 април 2016 - 00:44:27
Регистриран потребител #8694
съобщения: 32






Най-отгоре
Damadjan-Racing
събота 23 април 2016 - 00:49:22
Регистриран потребител #8694
съобщения: 32











Най-отгоре
Damadjan-Racing
събота 23 април 2016 - 00:50:48
Регистриран потребител #8694
съобщения: 32






Най-отгоре
BoXser2000
събота 23 април 2016 - 09:16:55
Регистриран потребител #8609
съобщения: 40
Останах без думи.Преди съм я виждал на снимки ама си мислех че работиш само по външен вид.Успех за напред,ще следя развитието
Най-отгоре
Отиди на страница  1 2 3 4 5 »  

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 14
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1810, най-новият: Zombiehunter
Търси HOODRIDE-BG