1
Отиди на страница  1 2 3 »
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Автор Отговор
little_zombie
сряда 22 април 2015 - 10:11:57
Регистриран потребител #8554
съобщения: 18
здравейтее казвам се Пешо от дълго време следя форума и все се каня да кача малкия Франки но все отлагам не знам дали е подходящо тук но ще опитам ако нещо бърка поправете ме моля. И така кратка история . Преди около година след дълго търсене и голямо безпаричие се натъкнах на една обява за gilera eoglet с двигател от мз и от тогава си бия главата в стената още по пътя към вкъщи имах проекта в главата си и така лека полека сега с него прохождаме идеята като краен резултат е рад рот бобър



Най-отгоре
little_zombie
сряда 22 април 2015 - 10:18:42
Регистриран потребител #8554
съобщения: 18
на малко по късен етап момчето стана черен мат и се сдоби с ново кормило с размери 108мм за жалост се наложи да има и нови сегменти жила и куп други дреболии но на съществената доработка по сърцето е новия карбуратор















Най-отгоре
little_zombie
сряда 22 април 2015 - 10:23:36
Регистриран потребител #8554
съобщения: 18
в момента се гласи карбуратора започнах да патиносвам кормилото на малко по късен етап сигурно и ще го срежа отзад но това за най-накрая за сега ще е така следващото след като забръмчи ще е нова "генерация" или по скоро тръба добре увита с кевлар предложения забележки мнения
Най-отгоре
Chris
сряда 22 април 2015 - 17:10:35
Регистриран потребител #1
съобщения: 4005
На мен ми харесва насоката към която върви мотора. Винаги съм бил фенче на бобъри и кафе рейсъри.
Калникът отзад си иска рязане, че стърчи като на 8-мокласник пишока. Едно жълто фарче би седяло много добре според мен. Дори и някое по-малко ако намериш

Поздрави за свършената работа и успех! Ще следя с интерес

Най-отгоре
little_zombie
сряда 22 април 2015 - 22:49:30
Регистриран потребител #8554
съобщения: 18
виж пък за това не се бях сетил супер добрата идея за жълт фар харесва ми благодаря сега съм пред дилемата дали да му върна хромираните капаци отстрани където крият двигателя колко е малък а другата идея която ме зарибява е от едната страна да изкарам филтър с кривка а от др да е охлюФче което естествено няма да надува вътре а вънка принудително по главата щото старото момче много лесно се развълнува на тея години и аз да бях бързо щях да прегрявам
Най-отгоре
Chris
четвъртък 23 април 2015 - 08:47:31
Регистриран потребител #1
съобщения: 4005
Без капаците. Личи си, че са фейк... а и като са там още по-бързо ще прегрява.

Най-отгоре
little_zombie
четвъртък 23 април 2015 - 12:00:31
Регистриран потребител #8554
съобщения: 18
Най-отгоре
wicked
четвъртък 23 април 2015 - 13:42:44
Регистриран потребител #752
съобщения: 791
Добре дошъл! Браво за начинанието. И аз съм фен на бобъри и кафе рейсъри (даже първият ми мотор беше такъв). +1 за термолентата около генерацията (даже може да навъртиш и на кормилото). Пробвай да сложиш по-дебела гума отзад или колкото позволява рамката. Съгласен съм с Крис за задницата. На твое място бих махнал и предния калник - супер много променя визията в посока "боен", просто ще избягваш да караш на мокро (или поне с очила/фулфейс каска). "Шофьорската" седалка може да я тапицираш със зебло/кафява кожа. Можеш да му пуснеш 1/2 go faster ленти по резервоара и задния калник и да ги тръгнеш сякаш са вехти.

[ Редактирано четвъртък 23 април 2015 - 19:19:17 ]

Глухите ослепяват, слепите оглушават, сакатите - умират. . . а на останалите им миришат краката!
Най-отгоре
little_zombie
събота 25 април 2015 - 18:37:16
Регистриран потребител #8554
съобщения: 18
wicked може и да се вслушам но на по късен етап днес разбрах че прекъсването което имаше не е от карбуратора а от тоците днес с бащата той им чува като го разпердушини и стигна до извода "те тая няма да я бъде" работата зле той е с присаден магнет от Корловц ли от какво не се знае ама такова д'юлгерско изпълнение е било че няма на къде направих леко проучване на пазара и разбрах че за да му наредя цялото запалване ми трябват още към 150 левракиси малко нерентабилно ми се струва за тоя мъртвец да да дам още толкова та сега търся ново сърце колебая се отново ЕТЗ150 или 110 4т чайна палуър
Най-отгоре
little_zombie
събота 12 март 2016 - 23:08:32
Регистриран потребител #8554
съобщения: 18
здравейте другарчета след дълго отсъствие и безпаричие ние с малкото зомби се завърнахме за една година отсъствие минахме през някой премеждия за малко щях се откажа от проекта заради финансовата му нерентабилност после стоя забравен в склада в който работех но сега вече е при мен от известно време е в гаража ми и през последния месец възобновихме работата. преди да замразя проекта бях стигнал до извода че двигателя няма да го бъде сега е свален и работя по останалото през последния месец оправих някой неща
Най-отгоре
Отиди на страница  1 2 3 »  

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 25
Регистрирани: 1, ivanko_rav
На тази странница: 1
Регистрирани: 1811, най-новият: Borkaeff
Търси HOODRIDE-BG