1
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Hard mode
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
BMW E28 M20B20 - една различна "класика"
Отиди на страница  «1 2 3 4 5 6 7 8 »
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Автор Отговор
CeCko2
вторник 25 ноември 2014 - 00:06:14
Регистриран потребител #332
съобщения: 286
Различна акулка, кефи ме радиационния елемент и това лава мотивче което вкарваш
Най-отгоре
snitch
четвъртък 04 декември 2014 - 20:56:25
Регистриран потребител #8438
съобщения: 71
Радвам се, че ефекта ви харесва !
Развитие особено няма, освен че преди две седмици успях да пръсна и другата предна джанта!(yesyes) С т'ва темпо за другата зима може да съм успяла и със задните.
Само че се отказах да я правя абсолютно същата и това е, което се получи:



Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
Най-отгоре
snitch
четвъртък 04 декември 2014 - 21:41:07
Регистриран потребител #8438
съобщения: 71
Извинете за двойния пост, но през телефона директно да прикача снимки не стана...





Малко е кофти светлината на тази снимка- за лака беше вече тъмно:








Мина доста каране с к'ви ли не проблеми със светлините (изчезващи мигачи, хлабави крушки, проблемни стопове и т.н.), остана да върнат само изчезналите дълги и да се вържат халогените, които карам от лятото и все не им идва времето да се вържат. =)

с малко помощ от приятел резултата е:





Иначе за дългите... ... разглобихме половината кола, за да се стигне до хлабав бушон, но... поне сега всичко е вързано добре и старите релета са сменени с нови.






Ето и още една снимка от мен:




Поздрави и до скоро =)



Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
Най-отгоре
snitch
сряда 10 юни 2015 - 11:49:37
Регистриран потребител #8438
съобщения: 71
Здравейте колеги,

след 3 месечна пауза отново дойде време за занимавки по бялата акула .

През Февруари бях замислила смяна на дифа с полуоските, за което бях започнала пудренска подготовка:

Дифа е 4.45, още по- къс от сегашния 4.10 ( с който 150 км/ч се държат на към 5000 оборота), нямаше да го сменям ако не беше почнал да щтрака неестествено от време на време.
Изключително трудно е и полагам огромни усилия да се стърпя да не го заваря и тоя!!!






















Тогава се наложи да замина и да оставя бебчето си затворено във влажния гараж.
Не знаех за колко време изчезвам и прибрах всички части с голяма надежда, че скоро ще ги ползвазм по предназначение...

Последни кадри преди голямото пътуване....







Изминаха три дълги за мен месеца, през които пропътувах над 18 000 км. с какви ли не превозни средства. За периода, в който не шофирах колата си се чувствах всякаш някой ми е отрязал краката... Не ви пожелавам да изпитате какво е чувството!

Единственото, което се случи във връзка с колата през изминалите месеци е излъчването и по BBC във филм за емигрантите:






И... всичко с времето си са казали мъдрите хора... и ето ме пак happy happy На същото място си е... малко по- ръждясала от преди:







Готова за най- различни приключения! Сега дори с още повече идей, за които е крайно време да станат реалност. Най- голямата от всички е да успея да завърша, влачещия се цяла година рат проект, най- на края. :p

Почвам с джантите, реших че е редно да има един съвършен детайл и този път реших да не експерементирам с неопитните си ръце и се обърнах за съдействие към приятелите от сервиза на Lunatic, ако четете темата момчета: Браво за чудесно свършената работа

А сега в снимки:

























(оффтопик: не успявам да ги завъртя в правилна дирекция тея снимки и тва си е..)




Не обръщайте внимание на демиджа и това ще оправя!


Ще пиша после пак с остатъка от скромния прогрес.

[ Редактирано сряда 10 юни 2015 - 20:17:24 ]


Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
Най-отгоре
dopereach
сряда 10 юни 2015 - 17:38:27
Регистриран потребител #7846
съобщения: 772
За кое предаване са те снимали?
Най-отгоре
snitch
сряда 10 юни 2015 - 20:15:14
Регистриран потребител #8438
съобщения: 71
Не беше нещо особено, след като го излъчиха по тв. само месец беше активно онлайн.

Следващо свършено от списъка със задачите е възстановения звук отпред









и смяната на стоповете ( благодарности за съдействието на Ники от Ямбол )

преди:






след:








Забравих да прикача как изглеждат с капачките, така че- сега:








Предстоят спешна смяна на гарнитурите на изпускателите и част от генерацията, после висящ лагер, диф и полуоски, задни аморт. и още разни неща.... списъкът постоянно нараства



След това плана за атака е спойлера, багажника и да завърша вратите пък да видим какво ще стане ...


Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
Най-отгоре
BukTop
понеделник 15 юни 2015 - 21:02:21
Регистриран потребител #368
съобщения: 2003
@ m408
Всеки си има вкус, мнение, предпочитания и др. щом не ти харесва колата, не чети темата, за да не те дразни. Няма нужда да слагаме грозни епитети върху нечии труд, само защото не е по наш вкус!

@ berserkk

Директно си просиш бан-а с първите две мнения... Ако се чудиш защо, може да прочетеш първо малко тук: -линк- , най-вече т.1.2 и бонус тук: -линк-


Считаме се за приятелски и добронамерен форум, нека наистина сме такъв!
Ще ви помоля, да се въздържите от отговор или ако много държите на такъв, ми пишете на ЛС, за да не спамим излишно темата.
Благодаря!

[ Редактирано понеделник 15 юни 2015 - 21:08:33 ]
Най-отгоре
Tony
понеделник 15 юни 2015 - 22:15:42
Регистриран потребител #4
съобщения: 2851
Така - мненията и на двамата "хвръкнаха" . Наистина няма нужда от изливане на комплекси и излишно товарене на другите с нечии среднощни полюции........

Иначе - стоповете променят невероятно много колата. Обичам такива дребни на вид, но в действителност гоУеми неща

висете отпуснато
Най-отгоре
Вито
вторник 16 юни 2015 - 21:39:47
Регистриран потребител #7726
съобщения: 87
Ти по напред в темата си казала...но аз пак да попитам. КОлата няма ли да я смъкнеш мъъъничко само, не много Определено визията ще е по болна, без да се налага колата да се влачи по трътка.
ПС: Харесва ми работата с аерографа, от много време желая и аз да закупя такова нещо и да започна да се уча и работя с него, но всеки път нещо става и не ми излиза късмета..

Смених шарения голф
Най-отгоре
snitch
четвъртък 25 юни 2015 - 10:40:04
Регистриран потребител #8438
съобщения: 71
Успях да прочета изтритите мнения, но нямах възможност да отговоря навреме. Обичам хейтърите, някак си ме нахъсват да продължавам с пълна сила и все пак ако не харесвате извратеното ми виждане за рат или рата като цяло не е нужно да се товарите с излишни мнения в тази тема.
Проекта като цяло попада в категория бюджетен, но е далеч от мизерия и това си личи най- вече от качеството на ремонтите извършени до тук. Сменените прагове и всички заварени детайли са в идеално състояние след две години непрестанно каране, а повърхностната боя, която криеше дефекти не изкара много и скоро след покупката избиха ръжди на най- различни места, но да не задълбочавам в стари рани (лесно е да критикуваш чуждия труд).... Ако не се лъжа идеята на рата не беше ли за грозен вид събран от джънка?... с безкраен избор на визия, определящ се спрямо персонални предпочитания? Моя бъдещ рат макар и грозен ще е технически можеби по- издържан от повечето коли с различна от рата визия.

Сега обратно към настъпилите промени ( изцяло със съдействието на Мони и момчетата от Lunatic Car Style)

Дойде време да разкарам заварения диф... голяма грешка направих с тея заварки и колкото и весело да беше не си е работа да караш така. Щетите, който нанася селския шпер са много.

Първо почнахме с една малка изненада- тампоните на мотора и на гредата на скоростите. Вижте за какво изместване сава на въпрос:




драматично беше намирането на тампони, но резултата е успешен:




Междувременно и реглажа на клапаните е готов




Следващото отметнато в списъка са черешките, полуоските, кардана и дифа. За момента пробвам 3.25 шпер, който утре ще бъде сменен с 4.45 отворен много се надявам с късия да съм временно...













Най- накрая успешно върви и на бензин. Цялата драма с липса на налягане идвала от втората помпа, която беше спряла да работи и вкарвала само въздук през едно маркуче. Не знаех, че ги правят с две помпи... Глупаво е, че не проверих по- рано....
Както и да е... за късмет потопяемата помпа заработи и успяхме да и чуем прекъсвача най- сетне. Сменихме моторчето за празен ход и остава само дебитомера. Хубаво е да се помисли и за ултразвук на инжекторите, но всичко с времето си, за сега и така бива












Продължаваме с генерацията, гарнитура на изпускателите, нови тръби, нови гърнета...





А си мислех "Нещо малко да се завари..." , а то какво било хаха





Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
Най-отгоре
Отиди на страница  «1 2 3 4 5 6 7 8 »  

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 21
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1809, най-новият: samarastance
Търси HOODRIDE-BG