1
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Hard mode
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
ВАЗ 2107 [Франкенщайн]
Отиди на страница  1 2 3 ... 40 41 42 »
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Темата е затворена
Автор Отговор
Zliq100
понеделник 03 февруари 2014 - 02:15:49
Регистриран потребител #6380
съобщения: 668
Привет на всички реших и аз да споделя с вас моята бабка лада 2107 произведена през далечната 86та имам я от три години.Първоначално имаше бая ужасен вид и реших да я пребоядисам и пооправя интериора като се придържах към оригинален вид та карах я година и дойде време да подкъся малко предните пружини а някой друг месец след това и задните,минах на 14-цолови джанти фиат/ланчиа.Година по-късно реших че тая лада няма да се движи само в права посока и се започнаха модовете по окачването управлението мотор и т.н.

[ Редактирано четвъртък 04 май 2017 - 22:56:59 ]
Най-отгоре
Zliq100
понеделник 03 февруари 2014 - 02:28:28
Регистриран потребител #6380
съобщения: 668
Ето и през трите години част от модовете.















Най-отгоре
Zliq100
понеделник 03 февруари 2014 - 02:43:30
Регистриран потребител #6380
съобщения: 668
Като цяло вмомента е мотор 1.5 стърган на 1.6 по-агресивен разпределителен вал и влъбнати бутала 79мм,скоростната кутия е 4-степенна механична къса,диференциал вмомента е с отворен с главно предавателно число 4.1 и отделно имам и заварен пак 4.1.По окачването е повечето работа а тя включва:удължени горни носачи с изместен център на шарнира с 20мм навън и назад,изхвърлени долни носачи със 45мм което ми докара към 4-5камбър,скъсени шенкелни рамена и премахнати ограничители по управлението с цел максимум,изместени спирачни апарати също изхвърлени с дисковете със 20мм чрез фланци по 10мм и шайби с обща дебелина от 10мм и отделно външни фланци по 30мм общо 50мм на главина като цяло предната следа е увеличена с 19см,шпилки задължително ,двойна стабилизираща щанга и двойно действащи маслени амортисьори с обърнати планки за скъсен ход на окачването,и тампончета тип гребен между навивките,отзад watt's linkage,пълнени амортисьори и предни пружини и колани за ограничаване на хода.

[ Редактирано вторник 04 февруари 2014 - 15:49:24 ]
Най-отгоре
Zliq100
понеделник 03 февруари 2014 - 03:27:28
Регистриран потребител #6380
съобщения: 668
Ето още малко снимки.







































Най-отгоре
Zliq100
понеделник 03 февруари 2014 - 04:02:06
Регистриран потребител #6380
съобщения: 668
И пресни пресни снимки.











Най-отгоре
bdimchevski
понеделник 03 февруари 2014 - 12:19:29
Регистриран потребител #7516
съобщения: 3
Тази кола е уникална! Браво за труда и желанието!

[ Редактирано понеделник 03 февруари 2014 - 12:19:47 ]
Най-отгоре
shwepes
понеделник 03 февруари 2014 - 12:55:34
Регистриран потребител #7512
съобщения: 105
Много ми хареса ладата, евала!
Най-отгоре
Zliq100
понеделник 03 февруари 2014 - 14:39:14
Регистриран потребител #6380
съобщения: 668
Благодаря ако има зрителски интерес ще продължа да качвам инфо какво се случва с автомобила придружено със снимков материал.
Най-отгоре
shwepes
понеделник 03 февруари 2014 - 16:01:36
Регистриран потребител #7512
съобщения: 105
Оооо качвай качвай не знам даже какво се чудиш...
Най-отгоре
Мъро
понеделник 03 февруари 2014 - 17:48:34
Регистриран потребител #8
съобщения: 2670
Значи сме ти вдъхнали стимул снощи!А на тръгване,май се сборихте със спящият полицай
На живо е още по грозна

Пускай смело,интерес ще има!

Който пие бира,зло не мисли!
Най-отгоре
Отиди на страница  1 2 3 ... 40 41 42 »  

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 20
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1809, най-новият: samarastance
Търси HOODRIDE-BG