1
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Old School
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Москвич 408 SKY - 1969 "Отмъщението на четирифарката"
Отиди на страница  «1 2 3 4 5 6 »
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Автор Отговор
JunkMan
петък 07 март 2014 - 19:38:14
Регистриран потребител #7458
съобщения: 22
След днешния ден стигнах до 2 извода:
1.Не подценявай дребните неща
2.Руснаците ЕЛ.схеми не могат да правят...

От 3-те ел схеми които имах баш за тоя модел/инсталация нито една не отговаряше. Г-н пробна лампа и добрия стар мултицет разрешиха проблема за по малко от 3 минути. Стоково до 1975 моделите на Копач нямат аварийни, аз си имам Плюс тва със гъзарско реле от 2140, и при работа на мигачи/аварини имаш чуството че ше изкърти таблото, сякаш чука с чук...тик-том-тик-том-тик-том!
Обещаните снимки:










Единственно предния ляв калник го е гризнал някъв плъх, ама нали форума е HOODRIDE, трябва да обърнем внимание на дупката. Веждите не съм ги китвал, трупче и чук и синя боя.. Малко по салона:








При моторното положението е на етап колектор... който още го няма...





Пътят към успеха е осеян с бутала и биели...
Най-отгоре
JunkMan
петък 25 април 2014 - 01:13:40
Регистриран потребител #7458
съобщения: 22
"Отмъщението на четирифарката" беше малко на заден план, че се занимавах с едни други глупости със същата марка. Няма много развитие от последния път...освен че си го карам редовно от скоро и, че не си иска гумите... нищо особенно..
Иииии к'во направих от последния път като писах:
Благодарение на Евгени с леко ръждивия Москвич 2140Турбо от Тервел, мой колега от Москвич клуба се сдобих с преправен 412 колектор. После Stanev2140 ми прати обединител от колектора към охлюва, който лекичко преправих за моя охлюв.

Обърнах студената част на охлювчето на 180' градуса, че някак си не ми се режеше капака:

Ф70 генерация до края. Не използвах готови колена и го считам за грешка. Изгорях на къс ръкав и чувах звука на електрожена в сънищата си, но нали съм JunkMan - всичко junkbuild. И така, за гърне подготвих един пожарогасител, ама още не му е дошъл реда. Не е дразнещо шумно. Наредих си делкото, като си поиграх малко със центробежния и вакумния регулатор, пуснах един луфтомер на клапаните, донакичих си периферията и то взе, че бръмна. Няколко дни правих кръгчета из квартала че не можех да му се нарадвам, още атмосферка, със запушен изход от студената част, да не тормозим излишно охлюва... на теория... Клипове има във фейсбук, ама нещо не мога да ги кача във Ютуб... по - натам.
Понарязах си капака идейно:

Още не съм го изпънал и китнал както си трябва.
Иначе, след като му се накефих, вързах въздуха. И понеже съм тукмак и голям инат, реших да турбинирам на бензин, нарочно, за идеята... Турбинирах бензиновата помпа, като и подадох налягане под платното и я изолирах от мотора. После турбинирах и едно 5 литрово шише като му подадох налягане през капачката. Не се сетих, че Докато е във вакум, ще го смачка и след първото палене шишето стана на мекица... После му сложих съчмен клапан (тръбичка и съчма от лагер )и някак си се получи. Не ми хареса много. Струва ми се муден, насича, Ама толкова със стокова карантия. Кефя се че успях да турбинирам на бензин. За точно налягане още не мога да говоря, през повечето време нямах и буустметър, защото както казах съм тукмак Спирачките все още са стоковите барабани. Успях вече един път да се запаля поради авария в маслената магистрала за охлюва и механичния манометър от Ифа. Копелето пръсна маслен маркуч, При което го изгасих веднага, обаче наплиска охлюва и като цяло беше интересно. В полунощ, на паркинга на Лидл, изгасихме го де, останахме без суитчъри ама нямаме повреди. След няма и 10 минути пак му раздавах. Като цяло сумарно останаха няколко плътни дни работа по него, предимно изчистване на бъгове, да довърша газифицирането, малко по задното окачване и задните джанти и да си оправя запалената задна лява спирачка (i hate drum brakes ).
Тука една снимка за надъхвация, малко след като се запали коша. Тъгата му се вижда във очи..пардон - фаровете.



Пътят към успеха е осеян с бутала и биели...
Най-отгоре
Chris
петък 25 април 2014 - 10:27:18
Регистриран потребител #1
съобщения: 3985
Честито! Айде оправяй бъговете и да му чуеме гласчето.
Абе не го оставяй на барабани. Има ли от какво да сложиш дискове?
А кога ще разкажеш за жабока... И там има какво да се види

Най-отгоре
JunkMan
неделя 22 юни 2014 - 19:21:54
Регистриран потребител #7458
съобщения: 22
Забелязвам, тука из форума фъркат няквки жигулки с бмв мотори, некви върли олд скуул бегачки, една вечер след работа, останах и четох до късно, както изпитвах липса на мощност само тва ми трябваше...
Сутринта взривих копача, сичката газ към JUNKMAN тунинг центъра, даже успях да дотроша скоростната кутия докато си пързалях по един завой.
Понеже го карам като краден, напоследък мотора нещо започна да дава отбой с налягане на масло, а и ми омръзна да правя глави през 2 седмици.
Качихме СКАЙ на канала, след 45 минути беше вдигнал предницата, и УМЗ-то беше останало по блок... Цял мохер вече за 3 часа го оправяме
Тука историята мълчи, защо, но хванах флекса и .. нали таковах... на тунела

Психически не издържам и до края на седмицата обещам, ще има самоход. Сърцето му все още и аз не съм сигурен какво ще бъде. Имаме богат асортимент, стругаря е мой човек, има някакъв заделен капитал и нека хвърчат искри.








Пътят към успеха е осеян с бутала и биели...
Най-отгоре
Вито
понеделник 23 юни 2014 - 17:24:35
Регистриран потребител #7726
съобщения: 87
Колега, Не съм навътре с какви мотори разполагат руските машини, но знам че има волги с V образни мотори. Възможно ли е нещо подобно да направиш или нямаш такъв бюджет?
С колата добре се справяш и ми е интересно как ще довършиш

Смених шарения голф
Най-отгоре
Chris
понеделник 23 юни 2014 - 17:45:24
Регистриран потребител #1
съобщения: 3985
Май май... няма да е руски мотора

Най-отгоре
vesko0o
понеделник 23 юни 2014 - 21:50:58
Регистриран потребител #6647
съобщения: 42
Слагат на волгите V8 от Газ 53

[ Редактирано понеделник 23 юни 2014 - 21:51:40 ]
Най-отгоре
JunkMan
вторник 15 юли 2014 - 14:13:08
Регистриран потребител #7458
съобщения: 22
Самоход имаше.... още на края на седмицата... както бях писал. Обаче нали нямаше да сме ние ако сичко беше наред... вече знаете защо мразя БАРАБАННИТЕ СПИРАЧКИ! Не бях аз зад волана но надявам се сички се сещате. Четвъртък си докарах 2-рия донор в историята на SKY.






Поразчоплих го зад блока, сичко е ясно... През ден се притърчам до ЕКОНТ да взимам калници и ламарини. Вкарахме го в гараж, скоро и сичките тъмно сини ламарини и железа ше идат там. По каналния ред - сичко долу и се сглобява кола....пак... ех ех... тва не е мания, тва е болест...




Иначе пича е 1967, малкия радиатор, малкия тунел, цялата седалка отпред, червените стопове, без паркинг светлинки на задните колонки

Пътят към успеха е осеян с бутала и биели...
Най-отгоре
JunkMan
понеделник 30 ноември 2015 - 16:15:13
Регистриран потребител #7458
съобщения: 22
Мдааа, нищо не е свършило...той се за върна да ми отмъсти!
Когато взех червения започна доста труден период в живота ми и за съжаление моха не успя да послужи за донор на синия, или иначе казано не събрах от ударения син и червения един Москвич...

...тук има голяма дупка от време...

Иии есента на 2014 си купих друг, четирифар тъмно кафяв/червен осмак... Понеже работих в готин сервиз и имах възможност, ребилднах цялото окачване, мотора, силовото предаване, нова инсталация и може би това беше най културно направения ми мох..
Малко снимки:



Вече имах технически отличен осмак, но понякога живота поднася изненади и пак спуках гума... Имах 3 коли, а и не ми се понрави идеята да го карам с моята регистрация от моя си мох и не по мое желание за пореден път се разделих с детската си мечта...

Нямаше осмак, нямаше надъхан пичага със бесен мох, нямаше проект... имаше една съсипана тъмно синя мечта, със изкривено купе и смачкан таван, на тъмно в един гараж... Не ми се разделяше с това парче метал и толкоз.. Имах дизелова 124-ка, Е30-ска и са ми хрумвали куп глупости на автомобилна тематика, ама синия осмак си ми беше най-мил... И така цяло лято бачкане, сметнох че е дошло времето... С оглед на ситуацията смачкано от удар купе, без мотор... загубена кауза според приятелите ми... Ооообаче скрития коз беше че разполагах с около месец свободно време и имах "на склад" количество дефицитни ламарини за 408/412 купето. И така, червени, сини, бежови ламарини... Тавана се изпъна криво ляво, нищо че работих тенекеджия - пак си е крив ама дреме ми, нали затова е проект. Предна маска от 412-ката. Задни калници, единственните нови които намерих бяха за 408И/412 модела, заден капак от 412-ката.. Тук стопче, там стъкълце.. Събрах го! И го боядисахме с един приятел.. Единственния наличен цял мотор беше 408. Plug'n play! Пак имах мох - снимки:


-линк-
-линк-

Мисля че вече бяха минал 2 седмици откакто го извадих, редовен със застраховка, преглед, всичко платена и бях започнал да си го каркам наляво надясно иииии отнемане на предимство, барабаните спират колкото могат но не достатъчно, мощна моторна спрачка и текстолитовото ангренажно колело - халва... Ангренаж не успях да намеря, карба беше от нисан и даваше много бедна смес, стартера с беше отишъл, кутията му беше много зле.. и решението беше взето.. Оставаме си в духа на епохата но минаваме на друг по - масов мотор. А именно ЛАДА 1500!
Снимки:

Ииии естественно с ладовата кутия, в случай стандартна 4-ри степенна, мисля че е средния вариант, нито най - бързата, нито най бавната. Мотора е от 2107, кутията незнам от какво е...

Малко тунел правих аз:
-линк-
-линк-
-линк-

Кардана си го правих с електрожена, на тротоара пред вкъщи... Москвичова задна част вкарана в ладов кардан.. С разлика в диаметрите 12мм мисля че беше, напук на всички не бие, тествано е до 140км/ч. Вакуумния ОЗОН беше заменен с механичен 2101 карб, сглобен от няколко други карба, бъдещи вторични суровини... Радиатор БМВ е30 м10, генератор от същото - Bocsh 80A Разни релета и тоци от Алфа Ромео, Е30, 124-ка и боклуци, таблото е 408И/412, радиатора на парното е от Мечок 124 пак, как топли не е истина.. Пружини от 124-ка 300Д, ладови пълнени армортисьори, отзад още не съм пипал. Като цяло си върви добре, засега е само на бензин, каркам си го и ми дреме на... Спрял съм да давам газ отдавна, кефя си се на колата, хората се заглеждат, возя си се с кеф и от време на време човъркам дребни неща... По някое време ще му кача 4-ри диска с апарати от 190/124 и серво с цялата конзола с педалите и амбреажната помпа от 124...
Като цяло мина детинския момент, изразен в период от около 2 години с турбините. силовия тунинг и карането "бързо"... По един или друг начин колата е олицетворение на цяла епоха, дали за околните, дали в личен план за мен и държа да си го запазя, да си ме радва и да радва околните.. Смятам че за момента съм го осъвременил достатъчно че да ми носи удоволствие и да си го ползвам за евридей кола. И така...

Проекта за вбъдеще:
Понеже оригинални има много, и всеки увлечен по такава кола гони оригинален вид, аз искайки да съм различен възнамерявам да го преработя от към външен вид...
Като цяло идеята за четирифарката си остава жива. Само, че не стандартен четирифар осмак, ами изцяло къстъм. Ниско долу до земята, големи оригинални москвичови 15-ки със сериозен борд и хромиран тас, ниска издължена изчистена линия. Тесен дълъг стоп от ръба на калника до бронята, скрит навътре в калника. Четири фара отпред Без остри ръбове, къстъм решетка, линий и прочие. Салона червен, цяла седалка, горни скорости, металното табло... Всичко това така, че като погледнеш колата си кажеш - ей четирифара осмица... Да си загатва за това какво е, но да се вижда модификация и стил.

P.S. за стоповете имам нещо такова предвид:
-линк-

Вие какво мислите за Chop-Top, умерено естественно, едни 10см надолу например?

[ Редактирано понеделник 30 ноември 2015 - 16:17:46 ]

Пътят към успеха е осеян с бутала и биели...
Най-отгоре
Мъро
понеделник 30 ноември 2015 - 19:59:41
Регистриран потребител #8
съобщения: 2670
Много интервенции,много нещо!Напълно те подкрепям - всеки цели стока.... нека има нещо болно и различно!

Който пие бира,зло не мисли!
Най-отгоре
Отиди на страница  «1 2 3 4 5 6 »  

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 10
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1809, най-новият: samarastance
Търси HOODRIDE-BG