1
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Old School
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Москвич 408 SKY - 1969 "Отмъщението на четирифарката"
Отиди на страница  «1 2 3 4 5 6 »
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Автор Отговор
JunkMan
събота 08 февруари 2014 - 12:11:57
Регистриран потребител #7458
съобщения: 22
SKY-чо си кисне и си чака... няма идея кво ще му се случи в близките няколко дни...
Бях споменал за донор - 412. Преди около месец, един мой много добър приятел от София, заклет фен на Москвич ми се похвали че друг негов прител се е сдобил с 408 1966 с цялата предна седалка (дивана). Обаче с много лоши ламарини. Мдааааам.....
Моя човек отиде, взе Москвича от Студентски град, събраха ги двата Москвича - 12-ката и гнилия осмак на паркинга пред тях и започнаха да прехвърлят здравите (и ненужни мен ламарини) от 12-ката, на осмицата.




12-ката още не е врътнала 100 хиляди, върви добре, има динамика... Ще бъде добре дошла още повече, както имам нужда и от още едно окачване. След трансфера на ламарините, 12-ката ще изяде една блажна боя, колкото за по пътя да е един цвят и каца в Детройт. Очаквам го Понеделник при мен. Ще му ползвам целия салон и мотора. Както казах останалото минава за резерва на синия ми осмак... Проекта се движи и понякога се очудвам от себе си колко съм ненормален, и най - вече от колко ненормалници съм заобиколен...баси...

Пътят към успеха е осеян с бутала и биели...
Най-отгоре
Zliq100
събота 08 февруари 2014 - 17:11:59
Регистриран потребител #6380
съобщения: 668
Браво ненормалник давай в същия дух и само напред ще чакаме снимки .
Най-отгоре
lowrider
неделя 09 февруари 2014 - 02:15:43
Регистриран потребител #238
съобщения: 322
Тая от Студентски да не е Шуменска?



Най-отгоре
m408
понеделник 10 февруари 2014 - 22:51:23
Беше Шуменска, вече е в Димитровград при колегата
Най-отгоре
Tony
вторник 11 февруари 2014 - 22:07:12
Регистриран потребител #4
съобщения: 2851
Бравос.

висете отпуснато
Най-отгоре
JunkMan
сряда 12 февруари 2014 - 19:56:04
Регистриран потребител #7458
съобщения: 22
Оп, май май изтича информация, хаха...
Мдааа моска е при мен...вече даже и не съществува материално като автомобил...
Малко се объркаха нещата и нямаше как да ми го докарат навреме и...

Неделя сутринта, естественно неспал цяла вечер, около 05:30 доизпуших последната цигара пред компа...Допих си последната чаша кола, теглих един душ, метнах старите дънки и коженото яке (като на Жан Пол Белмондо), наритах в старата раница един работен кат, метнах я на рамо, обух кецките и се насочих към гарата, минавайки през магазина за цигари. Слезнах от влака на централна гара София около 10:30 и се насочих към кв. Хиподрума.Чакаше ме моя приятел Сашко там. Взехме боя междувременно и се заех с моска, докато моя човек отиде на работа. Бърз реглаж на клапани, смених газовата бутилка понеже имах идея да се прибера на газ а неговата беше шит... Как да е, по едно време дойде още един мой приятел - Стоян, бихме му едни четки набързо на две на три и стана горе - долу един цвят. То взе че от цял ден глупости се стъмни... Мотора си насичаше брутално.... тука историята мълчи защо беше и на 2 цилиндъра.... няма да казвам нищо.... но в края на краищата киснахме аз, Сашко и Стоян на едно ЕКО в София до 05:00. Лещата и холендера на газовата тръбичка към мотора бяха мусака и изтърваше газ... Сипахме 50лв. бензин но пус москвич на 2 цилиндъра върви.... Докато аз свалях за пореден път шибаната менташка бензинова помпа която беше на него, двамата лудаци свалиха делкото - О ужОст! Оригинално на Москвича - 1973 производство, с разбити като дупе втулки.... Замазахме го временно като натъпкахме калчища между втулките. Реших да не рискуваме да ни остави по пътя и звънна на моя познат Стефчо от Клуб Москвич България (около 03:00) при което го събудих и му казах къде ме боли. След малко кацна едно бяло москве и Стефчо изкочи с 2 делка... Сложихме го, ама пустия Москвич пак на 2 цилиндъра... прибрахме се до Сашо, дремнахме 2-3 часа у тях, че тва беше вече нечовешко и двамата по над 2 денонощия неспали... Аз бях напът да се обеся и бях получил комоциум и 2 бъбречни кризи, щях да изгриза книгата "Аз ремонтирам ДЖУГАН" Когато - О, просветление! Понеже и двамата сме осмакаджий (а на осмака делкото може да се зацепи и на 180' градуса) решихме, че може да има некви нечисти сили надолу в мотора. Така, белег никаде не видяхме по шайбата - понякога се случва. Капака на клапаните за пореден път долу, 1-ва свещ за пореден път вънка. Нокия 100 да е жива и здрава че има фенерче и да живее телта. Нагласихме го на ГМТ и боже господи, привода на делкото е зацепен на 180' градуса.... Вината смятам че не е моя ама знай ли се.... Аз като нареждах кабелите вече бяха свалени и изобщо не ми хрумна да проверя това... И така, 1-ви кабел отива на мястото на 4-ти. Още без капак на клапани бръмна на точка и на всички цилиндри. Изрязах го качесвенно да изпръска с масло всички коли по паркинга и събрахме. Относно разбитите втулки на старото делко установихме, че затова е прекъсвал мощно когато Сашко го е карал към тях преди да дойда... Как да е отлепихме от София. Сашко го извади до магситралата че нещо нямах желание аз. Спряхме контролно да проверим за течове, едно друго... доляхме масло и му скочих на газта. 12-ката се държа много добре. 80км/ч си ги поддържах без много много да му задавам. Само на преди Ихтиман на един баир в лявата лента натиснах 140км/ч... Достатъчно... няма да мъчим мотора с тва гадно масло. Прибрахме се почти по тъмно понеже спирахме да вършим и разни задачки, но като цяло съм доволен от механиката.


Още същата вечер прехвърлих останалата хубава шофьорска врата от 12-ката на SKY, понеже мойта беше обръщана, и после аз я бях обърнал към 10 пъти и я бях ритал без да искам около 3 различни пъти, и така... закарах го в гаража на Ицата и го заключихме.

Вторник в 07:30 със Сашко го натиснахме... По някоето време около 08:30 отнякъде изкочи и дойде моята добра приятелка и помощничка - Ел Джей, и запретна ръкави, да се бори със салона.



Тая снимка олицетворява безсънието и москвичизъма...





Малко да снимаме и Blue Shadow, да не се сърди


До обяд нямаше нищо в салона и отзаде.

Извадихме мотор, едно друго... Нарязахме го и купето замина по канален ред... тук трябва да кажа, че по купето след всичките разменки на ламарини нямаше нищо оригинално от 12-ката и всичките ламарини които върнахме с него като цяло купе бяха баница... Спасихме общо 2 осмици с тая 12-ка...

Днес си пуснах мотора и се ориентирам към цялостно събиране... ще има и снимки...
Снимките ги качих в снимка.бг, щото нещо за 3-ти път не успях да ги кача във форума направо...
ИГРАТА ПРОДЪЛЖАВА!

Пътят към успеха е осеян с бутала и биели...
Най-отгоре
Chris
сряда 12 февруари 2014 - 20:25:57
Регистриран потребител #1
съобщения: 3989
Аааааааа изчетох цялата история от начало до край. Посления пост просто ми спря дъха!
Респект! Малко останаха лудите като теб и твоите приятели! Поздравления за нервите и желанието!

Най-отгоре
359freeride
сряда 12 февруари 2014 - 20:43:25
Регистриран потребител #6633
съобщения: 128
хаха респект пичове... вие сте били почти до нас... аз живея в стрелбище... ако знаехте да се обадите да ви доведа специалист по москвета

I've not failed... just found 10 000 ways that don't work!
Най-отгоре
Reptile
сряда 12 февруари 2014 - 20:58:16
Регистриран потребител #293
съобщения: 237
Малко ще е ако кажа "браво" рестекп!
Най-отгоре
ЕлДжей
четвъртък 13 февруари 2014 - 16:30:15
Регистриран потребител #7375
съобщения: 23
Do you remember that


never give up!
Най-отгоре
Отиди на страница  «1 2 3 4 5 6 »  

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 17
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1809, най-новият: samarastance
Търси HOODRIDE-BG