1
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Old School
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Опел Манта Б 20SE Турбо
Отиди на страница  «1 2 3 4
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Автор Отговор
Filip
четвъртък 20 август 2015 - 19:20:15
Регистриран потребител #621
съобщения: 321
лети по Драгалевските улици

Колкото повече ,толкова повече. казал Мечо Пух(и умрял от свръх доза )
Най-отгоре
kristian
вторник 27 октомври 2015 - 19:11:01
Регистриран потребител #6884
съобщения: 14
Шрек още движи! Да не повярва човек Вече 6 месеца я ръмбя тая турбина на газ и вече започва да издава багажа изпарителя, но изпарители колкото иска човек





Opel Manta B 20SE
Най-отгоре
kristian
вторник 13 декември 2016 - 09:07:06
Регистриран потребител #6884
съобщения: 14
Да разбутаме малко!
ГТ28 с външен гейт на 0.8 налягане

















Opel Manta B 20SE
Най-отгоре
kristian
вторник 19 март 2019 - 20:40:16
Регистриран потребител #6884
съобщения: 14
Малко ъпдейт за тези които не следят социалните мрежи като фейсбук.
До преди година и половина бях с C20NE. Направих си нов колектор, предварително начертах на 3D извадих си шаблони и така се роди това












След това сложих турбо GT28, което се оказа доста голямо за идеята ми да се кара с обикновенна газ.



Реших да сложа доста по-малка турбина за да може да надува изобщо нещо, защото с GT28цата надуваше прекалено късно и малко след това свършваше горивото. Бях направил една схема с бутон на 100% отворен дросел да пуска и бензин заедно с газта и тогава вървеше доста приятно, но се случи случка с едно от буталата... та ето както му се случи




И междувременно смених GT28цата /буталото също, нямаше други щети/ с Gt22 мисля, че беше. Доста мъничка, но тръгваше супер рано и до към 5к оборота вървете, след това затапваше.
Ето я и нея






През цялото това време, колата си се караше само на газ. Работеше и на бензин де, но само ако се наложи в случай, че свърши газва ненадейно Караше се със стоковият мотроник на C20NE.
Бях с чисто нов съединител ЛУК 215мм на вече около 3-4к км и започна да боксува доста стабилно, особено на 4та и 5та скорост.
Знаех, че ми трябва друг съединител, по-силен... Но в същото време исках и повече сила да има колата, някак си не ми беше достатъчно и така в следващият момент се появи това чудо










Вдигнахме малко левъл, 18 S мотор, направен от Васко познат още като Зайо Тунинг! Моторът го познават някой от колегите, още докато беше в сивата Манта на Любо. Взех го с турбо GT30, електроника Мега 1, 228мм съединител, с 4 бобини, инжектори 780цц, къстъм колектори, външен уейстгейт и още доста работи.
Покарах го известно време, но не ми хареса турбината, че е много голяма. Вървеше доста доволно колата, наистина доволно, но на прекалено високи обороти.
Настроена беше на 1,9 налягане... но идваше чак към 6к оборота.
За това се посъветвах с Васко /Зайо/ какво да сложа, че да стане жива в ниските и така всех Т3Т4 турбо, а ето го и него





Колата започна да върви така както искам, има сила от към 3500 оборота с пълен бууст 1.3 налягане за момента /по последни данни и малко гадаене на това налягане е около 340-350 коня/ , защото пак имаме проблем със съединителя, който съвсем скоро ще бъде решен и ще се движим отново на 2 бара.
Междувременно се наложи да направя преходен горивен съд, да се застраховаме от засмукване на въздух по време на бууст. Това ще рече, че използвам стандартна бензинова помпа 100 литра в час, която засмуква гориво от резервоара и пълни въпростния преходен бензинов съд който е около 3 литра, от там вече смуче помпа с доста по висок дебит /Bosch 910/ която изпраща горивото към двигателя. За жалост не съм го снимал, но не е нещо грандиозно, както повечето неща

Докато се радвах на Мега 1цата и при положение, че бях предупреден да не слагам прекъвач особено на fuel&spark cut, аз го направих и резултата беше на лице след известно време гърмежи и огньове през ауспухa


Две кобилици бяха дали фира, но поне ги има в изобилие и бяха заменени веднага, и прекъсвача беше променен на fuel cut само и до момента е така с надеждата да няма повече пръснати железа.

Генерацията е на 76мм с едно средно гърне, но въпреки това не е толкова шумна колкото си мислех.

Нямаше как и спирачките малко да променим от пред поне на този етап... от фабричните 245мм обикновенни дискове, сложих 286мм вентилирани дискове и апарати от Омега Б 2.0 16v
Ето малко снимки и на спирачките






Поръчани са и гуми за новите джанти които са 8 инча широки 17 цола, а гумите са 245/45 за задни, 215/45 за предни.

пс: надявам се да се отварят картинките и ако някой има да пита нещо нека пита. Отворен съм към нови неща и съвети, както да приемам така и да дам на някой в нужда!

Opel Manta B 20SE
Най-отгоре
Filip
сряда 20 март 2019 - 21:22:01
Регистриран потребител #621
съобщения: 321
И тук ще ти кажа по-малки джанти и да се по ретро . И колата ще стане трепач

Колкото повече ,толкова повече. казал Мечо Пух(и умрял от свръх доза )
Най-отгоре
kristian
петък 22 март 2019 - 16:19:47
Регистриран потребител #6884
съобщения: 14
Мисля 19ка с намотан маркуч вместо гума да сложа направо Под 16ка не мога заради апаратите.

Opel Manta B 20SE
Най-отгоре
wicked
сряда 27 март 2019 - 09:06:18
Регистриран потребител #752
съобщения: 791


Глухите ослепяват, слепите оглушават, сакатите - умират. . . а на останалите им миришат краката!
Най-отгоре
Отиди на страница  «1 2 3 4  

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 11
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1810, най-новият: Zombiehunter
Търси HOODRIDE-BG