1
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Casual mode
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
VW Jetta mkII [Angry Jetta]
Отиди на страница  1 2 3 ... 29 30 31 »
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Темата е затворена
Автор Отговор
AE86
събота 28 юли 2012 - 14:29:18
Регистриран потребител #370
съобщения: 335
Здравейте на всички, нека ви представя моята старица,а именно Фолксваген Джета Родена 1989г. някъде в Австрия.Историята започва май месец 2000 година когато влиза в семейството и до ден днешен си остава тук.До преди 3-4 години баща ми я тормозеше,но тогава си взе Японски самурай и ми я завеща.До тогава нищо не беше пипал по колата.Взех я аз, поочуках я малко, Запознах се с много колеги от vw форума и лека по-лека започнах да я разкрасявам.Ще се постарая да представя подромно всички промени по колата Енджой

Нямам много снимки от годините ,но ето някой скромни тогавашни снимки:







Дойде краят на 2010-та година и в един заледен декемврийски ден се получи ето това:




Поръженията бяха:Маска,греда на бронята,предна броня,преден капак,магаре,смачкана долна престилка и някой други дребни работи.
След 1 ден изглеждахме вече така:



Превърнах хола в къщи на склад,набавих си някой работи за по-нататъчно развитие на "Джей"



Колата беше в кома около 2 месеца докато посъбера някой лев.Стегнахме я,получи се Франкенщайн с 2-3 цвята facepalm





Няколко снимки с колеги от ауди форума на Барбекю-среща





Предният капак беше тъмно син (такъв намерих) с доста забележки.Незнам защо,но реших да стане черен мат на структурна основа:





Дойде Март месец,позатопли се.Удари ме Тунер болеста и взех алуминиевите джанти,а именно Borbet Type A 15" 7J ET25,обух ги в 4бр. Michelin Pilot 195/50/15. Застанаха доста добре мисля.











Стана Април,дойде ред на VWaterfalls 3,Русенската група тръгнахме на там:

















Ето и малко случайни снимки от летните месеци на миналата година










Сложих решетка без емблема (доста нерви хвърлих по нея)





Последва и промяна по генерацията





Пребоядисване на предният капак,този път със боя със мат-паста



Набавих си и оригинален широк нож от GTI :Mr Green Fun







Лека полека визията на колата драстично се подобри. Последва и бленда(вежда) над фаровете от стъкломат





Следва продължение .....

[ Редактирано сряда 20 ноември 2013 - 08:45:02 ]

"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш." Walter Röhrl
Най-отгоре
jjustrustt
събота 28 юли 2012 - 14:56:35
Регистриран потребител #303
съобщения: 445
Браво, харесва ми колицата Доста свежо се е получилo

Най-отгоре
AE86
събота 28 юли 2012 - 14:57:43
Регистриран потребител #370
съобщения: 335
Мина се не мина време и реших,че трябва да имам и зимен комплект алуминиеви джанти.Спрях се на Avus (Scala) 6J ET35 или както им викат "Снежинките".След няколко месеца търсене изпаднаха тук във форума и не се поколебах,че ще ги имам.Не бяха в цветущо здраве



Но след лека интервенция се получиха доста свежи







Захладня и им сложих зимните гуми.Нищо особенно - Предни Дънлоп и задни Ласса с размери 185/60/14. И така зимата нямах никакви проблеми.



Ето "джей" и до другият член на семейството:



И така до зимния период:



Не можех да оставя Борбета в този синкъв цвят,и се започна един филм,който ако мога ще го пропусна за напред :horror: Отново в сервиза на топличко и със 2-3 топа шкурка се захванах за търкане.Горкият Аз













Спряхме се на сив не много едър металик със жълти перли в лака.На слънце джантите стават много приятни за окото.

Дойде и тази година.Тук с един популярен голф от Русе mhihi



Плитко Рекаро от GTI



Изчаках още малко време и като пекна слънце трябваше да се направи пролетното почистване в интериора на джетата:









Обхвана ме вълна за пролетни снимки по едно време :screwy















И една случайна Джета среща :Mr Green Fun







Реших,че след като съм сменил цвета на джантите ще трябва да сменя и гумите за тях Спрях се на Марангони Зета Линия 195/50/15 с доста приличен грайфер и шарка



Джета Кънтриии :banana













Колата се кара ежедневно и по различен терен.
Ще се постарая да я смъкна малко надолу,но няма да е нищо фрапантно докато не взема койловъри.

Та сменени неща по колата:
- Решетка без емблема
- Бленда (вежда) над фаровете
- 2 чифта Лети джанти
- Стерео система-плеър Sony X-plod CDX-GT640UI + Задна линия Kenwood KFC-6907
- Лека промяна на генерация
- Широк нож от GTI
- Плитко Рекаро от GTI

Предстоящи промени:
:: Кожено табло
:: Смяна на пръжини
:: Слагане на заден спойлер от GT
:: Намиране на стопове тъмна хелла + тъмни мигачи в бронята
:: Подобряване на Двигател (За това допълнително ще пиша )
USA Сайдмейкъри
Пребоядисване на детайлите със забележки по купето + боядисване на страничните огледала
Главната визия към която ще се стремя е ето тази:



Надявам се да ви е допаднала идеята ми за евридейка!

Във другият форум темата е доста дълга,ще се постарая тази да я вместя в няколко мнения и да си я развия по-нататък





Сменихме гърнетата и махнахме катализатора.Вече имаме един приятен звук,който гали ухото






Реших да пробвам други джанти.Взех от един приятел неговите RH и покарах малко време с тях.Но все пак моите джанти са Борбет-а засега



Малко смяна на маншончета



Продължавам да се придържам към първоначалният списък и днес успяхме да сложим и коженото табло Мисля,че си беше време.Доста труд и пот се хвърли,но резултатът е повече от отличен.












Продължаваме бавно,но славно



Нещо ме напече слънцето.От доста време ме дразнеше предната броня,тъй като знам,че има дупка и е шита (виновен).Намери сe перфектна броня и я взех:


Трябва и леко освежаване

Появиха се и зелени пружини Wietec за отзад.Предните се мислят в момента



И ей така от никъде излязоха и бели стъкла за мигачите,но не знам дали ще са Те Като ги пробвам ще видим.



Дойде и със Спойлер от Джета GT.Видът му е приличен, нужно му е малко освежаване и слагане на 1-2 шпилки отдолу



Чак се уплаших колко работи съм събрал.Освежихме веждите,другата решетка,боядисах и спойлера.МОнтирахме и новите Стопове (Е не са Черна Hella,ама засега толкова),иначе са бели-затъмнени.









Снимките са малко кофти,ама бях в еуфория
Вече Джета ГТ Монтирахме спойлера и успях да направя някоя снимка. :beer

Майстора не жали:


















Някой спомена,че била висока.В голям филм влязохме в сервиза.Изнервих обстановката нещо,но се получи доста сполучливо.Не мислех,че тези зелени пружини ще смъкнат колата толкова много.Наложи се да сложим тампони,че калника и гумата бяха на 2 мм един от друг Хех.Еми мизерия,мръсна кола,няколко снимки набързо.Вече си имам лагерна количка



Малко сравнение:




















И така до Ден Днешен:






Другият месец продължаваме

"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш." Walter Röhrl
Най-отгоре
Zero__Cool
неделя 29 юли 2012 - 04:31:26
Регистриран потребител #579
съобщения: 279
Мчи добре дошел

Хубава темичка си спретнал

Най-отгоре
BukTop
неделя 29 юли 2012 - 11:22:03
Регистриран потребител #368
съобщения: 2003
Много е стилна джетата, особено с тия пружини, много добре е застанала на пътя.
Успех в развитието и не пропускай да ни информираш по него.
Най-отгоре
Hacko
неделя 29 юли 2012 - 13:57:25
Регистриран потребител #606
съобщения: 101
Страшна Джета
От зелените пружини доволен ли си ?
Не ти ли "подскача" много колата по дупките ?
Как направи предната решетка от с емблема до такава без
този процес ми е много интересен , защото имам една мерцедесова и се чудя как да я преправя

Поздрав най сърдечен весел Патиланчо
Най-отгоре
AE86
неделя 29 юли 2012 - 18:32:21
Регистриран потребител #370
съобщения: 335
Здравейте на всички.Засега съм доволен от пружините За решетката ще споделя как я направих аз.

Имах донор счупена решетка.Взех нова.Изрязах около около емблемата квадрат със малка ножовчица.Взех от донора ребрата зад които има съединяваща пластмаса с размерите на същият квадрат и ги вградих на мястото.Залепих я със моментно лепило.След което последва кит отпред и отзад.Последва матов спрей и сложих фолио,но мисля да го махна Надявам се да ти се получи решетката

"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш." Walter Röhrl
Най-отгоре
Tony
неделя 29 юли 2012 - 23:22:05
Регистриран потребител #4
съобщения: 2851
Супер е джетата. Много ми харесва как си я развиваш бавно. Пожелавам ти скоро да попаднеш и на оригинално затъмнени хели за отзад.

висете отпуснато
Най-отгоре
AE86
вторник 31 юли 2012 - 18:32:11
Регистриран потребител #370
съобщения: 335
Изненадаха ме с новината, че съм се сдобил с ето това :



С това,зачерквам още едно нещо от списъка :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Ето и малко случайни снимки от тези дни





Любимата



"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш." Walter Röhrl
Най-отгоре
DorkstaR
сряда 01 август 2012 - 11:45:03
Регистриран потребител #78
съобщения: 2478
Мисля, че само трябва да изкочат още навън джантите и си ти..


Driving definitions: Understeer is when you hit the wall with the front of the car and Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and Torque is how far you take the wall with you.
Най-отгоре
Отиди на страница  1 2 3 ... 29 30 31 »  

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 15
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1809, най-новият: samarastance
Търси HOODRIDE-BG