1
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Hard mode
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Fiat Marea Bipower [Inked Mary]
Отиди на страница  «1 2 3 4 ... 43 44 45 »
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Автор Отговор
Zero__Cool
сряда 04 юли 2012 - 00:49:40
Регистриран потребител #579
съобщения: 279
Кефат ме майстори които винаги като проблем изкарват най-сложното и скъпо за правене....

Термостата не го изключвай найстина защото перката се включва от датчик, който обикновенно е нейде около радиатора
Измиването на радиаторите е много хубаво да се направи, така че аз бих направил първо това, преди да тръгна да сменям каквото и да било, особенно щом не си го правил скоро.



[ Редактирано сряда 04 юли 2012 - 00:50:11 ]

Най-отгоре
ivanko_rav
сряда 04 юли 2012 - 00:54:49
Регистриран потребител #68
съобщения: 27
Chris написа ...

Проблем с колата. Напоследък все по-често почна да вдига градусите. Тя попринцип винаги загрява по-бързо, но напоследък и жегата допринася. Вчера и днес обаче стана много лошо... На един баир за малко да прегрееме...
Първо си помислих "термостат", обаче перката включва и изключва в подходящия момент. Значи всичко е окей. След това водната помпа - водата върти.
Отидох при майстора и той след 2 тест драйва каза, че вариантите са 2 - затиснат радиатор, или гарнитура на главата. Стана ми лошо... цял ден съм като болен. И двата вараианта са лоши... но по-добре 150 лв за радиатор, отколкото отваряне на двигателя. И така цял ден го мисля... направо ме застреляха. Сега говорих с един друг майстор, приятел на баща ми. Каза че има и други причини. Силно се надявам съмненията му да се окажат верни. Той каза, че може между 2та радиатора да се е събрала прах и боклуци (рядко се чисти в коша при мен) и да не може да влезне въздух да се охлади, което е логично, защото разстоянието между радиатора на климатика и водния радиатор е няма и сантиметър... А като спускам надолу колата се охлажда супер бързо и веднага нормализира градусите.
Също каза, че може да е и от катализатора, който се каня да сваля вече от 1 година, но все не намирам време. Възможно ли да е толко задръстен, че да задържа газове и колата да се товари?

Та преди да отварям двигател и да купувам радиатор, мисля утре да почистя пространството между 2та радиатора и да сваля катализатора...



Първо и наи-лесно и безболезнено промий радиатора и цялата система
Как разбираш кога е подходящия момент на спиране и пускане на перката и термостата на колко градуса отваря ?
Надува ли маркучите, губи ли антифриз, масло в антифриза или обратното - гарнитура
Най-отгоре
CeCko2
четвъртък 05 юли 2012 - 02:13:05
Регистриран потребител #332
съобщения: 286
Тъжно...
Гледам че колегите добре са те ориентирали...
Ако искаш ще ти дам кординатите на моя майстор, той прави предимно италиянски... Доста е добър...

[ Редактирано четвъртък 05 юли 2012 - 02:14:30 ]
Най-отгоре
Chris
четвъртък 05 юли 2012 - 18:43:49
Регистриран потребител #1
съобщения: 3991
Ами... аз вчера махнах катализатора така или иначе. Но като го отряза майстора все пак реших, че така и така е под нея, да смени всичко... и така от началото на изпускателната система до крайното гърне всичко е сменено - катализатора го няма, а средното е сменено също (за мой късмет имаше същото)... тия дни ще ми докара и крайно и то ще се сменя.
Като ефект - колата е на самолет. Никога не съм предполагал, че един запушен катализатор може да спъва чак толко колата... ЗА СЪЖАЛЕНИЕ греенето не е от това хаха
Сега съм на вълна "смяна" на термостат. Смяна е в кавички, защото имам един стар, който не отваряше и мисля да го пробия. Резултата е, че ще карам на постоянно отворен, което за лятото няма да е проблем. Не го правя с цел икономия на едни 100 лв, а просто искам да установя дали е от това. Ако с пробития не грее, значи сегашния не отваря и той е к*ра в системата. Майстора каза че за 1 час ще го пробие и ще го смени... и утре сутринта ще си пия кафето в сервиза. Ако с пробития не вдига температура ще карам месец - два и септември ще го сменя. Ако пак вдига, ще стане лошо...

По визията (колкото и да не ми е до нея сега) още се мъдри... Ще гледам до Иракли да има продължение на решетката. Стикербомба на предната броня ще изчезне и ще мина на железарки 14" (докато оправят пътя из дефилето). С железните обаче ще поимпровизирам... приемам идеи

[ Редактирано четвъртък 05 юли 2012 - 18:46:24 ]

Най-отгоре
maniaka
четвъртък 05 юли 2012 - 18:54:17
Регистриран потребител #9
съобщения: 648
Не съм запознат точно с италянките,но някои коли са с доста изчешани двукръгови (отварят много интересно) термостати и като ги махнеш или пробиш положението става още по зле.Бмв-та например са така и голфа ми.Мисълта ми е да го имаш в предвид и да поразпиташ

[ Редактирано четвъртък 05 юли 2012 - 18:55:50 ]

Пред винкело всички са равни,пред ГолфО всички са бавни....
Най-отгоре
Chris
събота 07 юли 2012 - 18:47:17
Регистриран потребител #1
съобщения: 3991
Жива е!
Смених термостата с чисто нов. Сега стрелката е като залепена за 90-те градуса!
Също я закарах на жичкаджия, който ми оправи (по-скоро смени) моторчето на шофьорското стъкло. Обеща и шофьорската дръжка да оправи. Който ме мознава, знае как се отваря вратата хаха

Та така за 1 седмица по колата се оправиха доста неща. Като тегля чертата: тръби и гърнета и катализатор - 80 лв., термостат - 130 лв., ел. стъкла - 40 лв. Всичко - 250 лв (в цените е включен и труда). Добре е! Сега почвам да търся нова предна броня и още 4 стоманени джанти. Трябва да е готова за 20-ти...

Най-отгоре
ivanko_rav
неделя 08 юли 2012 - 15:10:38
Регистриран потребител #68
съобщения: 27
Добре си направил че си взел нов, а не дупчиш стария -лятото ще бива ама зимата с надупчения нямаше да вдига оптималната температура и разхода и парното няма стопляне

Да еб. тези макарони 130 за термоВустата
Най-отгоре
Chris
понеделник 09 юли 2012 - 09:18:59
Регистриран потребител #1
съобщения: 3991
ivanko_rav написа ...

Да еб. тези макарони 130 за термоВустата

Миналата година го сменявах. И тогава дадох 90 лв за някво менте. Сега реших да взема италиански... пък да видиме колко ще изкара.

"Ако даден проблем може да се реши с пари, то това не е проблем, това са разходи."
Еврейска мъдрост.

Като стана дума...
Хайде още един разход. Още една броня в гаража. Имам една като моята, но туко що си купих широка броня с голям отвор. Не е мунинг изпълнение, просто е от кола с дизелов двигател...



Изглежда зле... и сигурно е, още не съм я виждал. Но не ми трябва перфектна, че така или иначе ще я съсипя. Черния мат и рисунките от решетката ще продължат по бронята. Даже има и места за заигравка със свински опашки...



Вече си я представям...

Нещата тръгват в посока различна от фотошоп-а по-горе. Дали да се притеснявам?

[ Редактирано понеделник 09 юли 2012 - 09:23:07 ]

Най-отгоре
DorkstaR
понеделник 09 юли 2012 - 09:57:57
Регистриран потребител #78
съобщения: 2478
То явно само ще си покаже... Като помня сивия бимер първоначално исках да е супер изчистен оригинален вид.. хубава стоковица... незнам си кво... а тя ква стана... и не съжалявам, така че давай пък да видим


Driving definitions: Understeer is when you hit the wall with the front of the car and Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and Torque is how far you take the wall with you.
Най-отгоре
Chris
понеделник 09 юли 2012 - 10:04:44
Регистриран потребител #1
съобщения: 3991
Като всички хора на изкуството сме на приливи и отливи хаха
Павка ще помагаш ли за рисуването на бронята? Ще взема много маркери, бира и тортила чипс хах Но не на паркинга пред Темпо, а у нас...

Най-отгоре
Отиди на страница  «1 2 3 4 ... 43 44 45 »  

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 18
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1809, най-новият: samarastance
Търси HOODRIDE-BG