1
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Hard mode
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
Fiat Marea Bipower [Inked Mary]
Отиди на страница  «1 2 3 ... 43 44 45 »
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked, tokercho
Автор Отговор
Machinezz
петък 29 юни 2012 - 17:00:27
Регистриран потребител #71
съобщения: 3135
Tи да видиш,супер е


Master yourself
Най-отгоре
Tony
петък 29 юни 2012 - 22:30:03
Регистриран потребител #4
съобщения: 2851
Така леко по леко най яко става. Мноо става пипната. Жалко,че май нема да успея утре да дойда да я вида.

висете отпуснато
Най-отгоре
Chris
събота 30 юни 2012 - 23:17:57
Регистриран потребител #1
съобщения: 3986
Ето го ефекта...



...и така докато не отидох не се видях с Павката След малко ще има снимки...

[ Редактирано събота 30 юни 2012 - 23:19:09 ]

Най-отгоре
Chris
неделя 01 юли 2012 - 01:02:02
Регистриран потребител #1
съобщения: 3986
Ефекта "Павел":






















Най-отгоре
Zero__Cool
неделя 01 юли 2012 - 02:24:53
Регистриран потребител #579
съобщения: 279
i see deadmaus!!!!!!!


Най-отгоре
DorkstaR
неделя 01 юли 2012 - 15:45:59
Регистриран потребител #78
съобщения: 2478
Ама ни трябваше време да се сетим да я свалим..


Driving definitions: Understeer is when you hit the wall with the front of the car and Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and Torque is how far you take the wall with you.
Най-отгоре
BukTop
неделя 01 юли 2012 - 17:03:44
Регистриран потребител #368
съобщения: 2003
Къртите! Да очакваме ли още такива, подобни детайли?
Най-отгоре
Chris
неделя 01 юли 2012 - 21:35:49
Регистриран потребител #1
съобщения: 3986
Има планове за още... и директно към по-горния раздел хахах "Каква я мислихме, каква стана?!"

Най-отгоре
Chris
вторник 03 юли 2012 - 22:44:46
Регистриран потребител #1
съобщения: 3986
Проблем с колата. Напоследък все по-често почна да вдига градусите. Тя попринцип винаги загрява по-бързо, но напоследък и жегата допринася. Вчера и днес обаче стана много лошо... На един баир за малко да прегрееме...
Първо си помислих "термостат", обаче перката включва и изключва в подходящия момент. Значи всичко е окей. След това водната помпа - водата върти.
Отидох при майстора и той след 2 тест драйва каза, че вариантите са 2 - затиснат радиатор, или гарнитура на главата. Стана ми лошо... цял ден съм като болен. И двата вараианта са лоши... но по-добре 150 лв за радиатор, отколкото отваряне на двигателя. И така цял ден го мисля... направо ме застреляха. Сега говорих с един друг майстор, приятел на баща ми. Каза че има и други причини. Силно се надявам съмненията му да се окажат верни. Той каза, че може между 2та радиатора да се е събрала прах и боклуци (рядко се чисти в коша при мен) и да не може да влезне въздух да се охлади, което е логично, защото разстоянието между радиатора на климатика и водния радиатор е няма и сантиметър... А като спускам надолу колата се охлажда супер бързо и веднага нормализира градусите.
Също каза, че може да е и от катализатора, който се каня да сваля вече от 1 година, но все не намирам време. Възможно ли да е толко задръстен, че да задържа газове и колата да се товари?

Та преди да отварям двигател и да купувам радиатор, мисля утре да почистя пространството между 2та радиатора и да сваля катализатора...

Най-отгоре
BukTop
вторник 03 юли 2012 - 23:01:50
Регистриран потребител #368
съобщения: 2003
Не знам при Фиата как е, но при мен перката си е с отделен датчик и дори и да има проблем с термостата, си включва, когато трябва. Ако и при теб е така, не мисля, че трябва да изключваш термостата от класацията.
Това с катализатора малко ме съмнява, но едва ли би навредило, ако го махнеш.
Най-отгоре
Отиди на страница  «1 2 3 ... 43 44 45 »  

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 3
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1809, най-новият: samarastance
Търси HOODRIDE-BG